Winkelscore filter

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Wanneer je in de PW zowel "Beoordeling product" als "Beoordeling winkel" gebruikt, wordt de 1e weergegeven met "vanaf Score: " en de 2e met "vanaf ".

Geen idee of die inconsistentie bewust is, om onderscheid te kunnen maken, maar het staat niet netjes.

Daarnaast lijkt het "Beoordeling winkel"-filter niet in de url verwerkt te worden, F5'en en dat filter wordt gereset terwijl andere filters worden onthouden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Raven Ik verplaats je topic naar Stoute Bugs, hoewel ik niet zeker weet of het een bug is. Maar dat kunnen ze daar vast beter beoordelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
Het probleem met de labels van de filter is bekend, en niet de enige inconsistentie daarin. We zijn bezig dit aan te pakken (zie oa jelle. in "Smartphones geeft alleen Ja aan als je 5G aanvinkt"), dus die nemen we te zijner tijd mee.

Het tweede probleem van het niet bewaren van het "Beoordeling winkel"-filter in de URL is mij nog niet bekend, ik ga dat 'ns onderzoeken!

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52

DaFeliX

Tnet Devver
@Raven het "Beoordeling winkel"-filter vanaf nu wel in de URL opgenomen, F5'en zou dat filter dus vanaf nu moeten onthouden. Bedankt voor je melding!

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
DaFeliX schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:55:
@Raven het "Beoordeling winkel"-filter vanaf nu wel in de URL opgenomen, F5'en zou dat filter dus vanaf nu moeten onthouden. Bedankt voor je melding!
Check, lijkt gefixed, dank :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Dit topic is gesloten.