Nokia 6210 via infrarood aan laptop hangen problem

Pagina: 1
Acties:

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-02 09:14
Vreemd. Ik leg mijn nokia 6210 voor de ir poort van mijn laptop, deze detecteerd hem en zegt dat er communicatie is. Vervolgens wil ik mijn telefoonnummers vanuit oulook updaten met het programma dat nokia mij heeft gegeven, maar die doet het niet, want hij zegt dat de telefoon niet gedetecteerd is hoe kan dat?

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

Volgens mij komen de protocollen niet overeen, ik heb het zelf ook al eens geprobeerd maar dat lukte ook niet.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-03 17:46

Tags NL

Harmful or Harmless?

Dit doe je met PC Sync? Ik gebruik dat ook, weliswaar voor mijn Notes 5.0 replicatie, maar geen problemen hiermee... Wel alle opties goed ingesteld?

Je hebt ook een programmaatje op die cd die altijd in je systemtray staat waarmee je kunt scannen of hij je telefoon vindt, wat zegt dat programma dan?

https://powershellisfun.com

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
Mij lukt het wel... zowel via infrarood als de rs232c Kabel. :)

Heb gewoon de software geinstalleerd (tevens Office 2000), maar verder nix bijzonders!

My weblog

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-03 20:02

Arno

PF5A

--> [forum=4] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 23:16
Je moet eens grodig gaan kijken naar je Ir drivers en modem drivers. Alle zooi eruit halen, de rest opnieuw instaleren. dan gaat het wel werken. Ik heb meer dan 25 problemen gehad op 3 verschillende laptops, maar uiteindelijk lukt het altijd. veel succes!

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-02 09:14
Ongetwijfeld, maar mischien dat ik iets cruciaals over het hoofd zie. Hoe heet dat proggie trouwens die op de cd-rom staat om te zien of je telefoon verbinding heeft?

Earth is nice, heaven is better...

Pagina: 1