Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
bluetooth transmitter voor het automatich koppelen van mijn set van twee Harman Kardon Citation one mk3 bij aanzetten van TV.
Wat is je budget?
Paar tientjes, hoeft geen aliexpress te zijn maar ook geen 100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
zie hierboven. Heb (nog) geen soundbar met vaste input maar heb wel 2 bluetooth verbonden (stereo) Harman Kardon Citation one speakers. Deze moet ik nu iedere dag handmatig koppelen om te activeren in de tv settings. Door er een vaste transmitter tussen te zetten zou dit probleem opgelost kunnen worden (gelezen op fora elders)
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Op Google diverse units. Ben ben benieuwd naar jullie ervaringen
Ik zoek een?
bluetooth transmitter voor het automatich koppelen van mijn set van twee Harman Kardon Citation one mk3 bij aanzetten van TV.
Wat is je budget?
Paar tientjes, hoeft geen aliexpress te zijn maar ook geen 100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
zie hierboven. Heb (nog) geen soundbar met vaste input maar heb wel 2 bluetooth verbonden (stereo) Harman Kardon Citation one speakers. Deze moet ik nu iedere dag handmatig koppelen om te activeren in de tv settings. Door er een vaste transmitter tussen te zetten zou dit probleem opgelost kunnen worden (gelezen op fora elders)
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Op Google diverse units. Ben ben benieuwd naar jullie ervaringen