Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Betrouwbare SMS services

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak nu al een tijd gebruik van MTNSMS.com en ik merk dat de laatste tijd niet veel van mijn smsjes aankomen. Niet omdat de desbetreffende mobiel het niet kan ontvangen maar omdat MTN het netwerk niet kan bereiken. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? En zoja. Welke gratis SMS serviceprovider kan ik dan het beste gebruiken.

Alvast thnx

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43
de smsjes van icq zijn bij mij tot nu toe altijd aangekomen...
en dat zijn er heel wat geweest (8>

//

Verwijderd

Topicstarter
Die gaan toch ook via MTN?

Verwijderd

voor degene met een kpn mobieltje :+
www.hi.nl daar verstuur ik altijd me smsjes is wel max van zoveel per week maar die komen dus 100% zeker aan en snel ook.

• Op.Lijntje
  • Laatst online: 07-03 11:22
De betrouwbaarste SMS service heet GSM-telefoon!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 08:43

Wuursj

want worst is al bezet

Ik doe altijd via MTN, die komen bij ij meestal wel aan. Handig daar is ook dat je kunt kijke of ze aan komen. Zo niet, gebruik ik Hotsms.

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

sms service van lycos is ook wel ok, nooit problemen mee... :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:54

bekkel

BoEsm Productions

zit bij dutchtone...dus kan niet zo veel sms-jes meer ontvangen via internet erg :r van ze

lycos kom nog wel volgens hun...
maar heb laatst met lycos iets verstuurd naar meerdere mensen..op een donderdag..iets voor de weekend plannen.

niemand reageerde wat ik erg vaag vond...
zitten we zaterdagavond bij elkaar krijgt opeens iedereen een sms-je van mij via lycos...wat we gaan doen dit weekend..

lekker snel NOT.. dus lycos.....doet maar niet.

.........www.raketje.com....................soon.....

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 12:19 schreef mafiasven het volgende:
voor degene met een kpn mobieltje :+
www.hi.nl daar verstuur ik altijd me smsjes is wel max van zoveel per week maar die komen dus 100% zeker aan en snel ook.
Ik heb een Hi-Profile abbonement maar hoe kan ik inloggen want kan op die site volgens mij nergens aanmelden :? :(

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 14:14 schreef gekkehekke het volgende:

[..]

Ik heb een Hi-Profile abbonement maar hoe kan ik inloggen want kan op die site volgens mij nergens aanmelden :? :(
inloggen kiezen en dan wachtwoord aanvragen volg dan instructies op :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 14:17 schreef mafiasven het volgende:

[..]

inloggen kiezen en dan wachtwoord aanvragen volg dan instructies op :)
Hey THNX maar als ik op Inloggen klik en dan wachtwoord aanvragen doe dan komt er niks anders dan het begin scherm :?

Verwijderd

Ik heb zelf dutchtone, kan ook geen sms van mtnsms ontvangen.. maar via hotsms.com komen ze wel aan, omdat daarbij (als je geregd bent) je eigen nr mee gezonden wordt, enigste nadeel is dat je er maar vijf per dag mag versturen.. Maar ze zijn tot nu toe nog altijd over gekomen!

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 12:37 schreef KrunK het volgende:
www.gin.nl
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om met Dutchtone Prepaid gebruik te maken van onze diensten.
:(

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 14:21 schreef gekkehekke het volgende:

[..]

Hey THNX maar als ik op Inloggen klik en dan wachtwoord aanvragen doe dan komt er niks anders dan het begin scherm :?
nog keer proberen contact me anders ff :+ kank t makkelijker uitleggen, moet namelijk normaal iets anders komen

Verwijderd

Combinatie mtnsms en ICQ is errug relaxed...
bijna 100%, alhoewel ze wel allebei verzorgd worden
door Airborn... :)

Dus als mtnsms brak is, zou ICQ het ook moeten laten afweten... :?

Verwijderd

Ik heb een paar accountjes bij MTNSMS en stuur elke dag een hoop sms'jes en als ik in de outbox kijkt komt er ongeveer 1 op de 10 niet aan, maar no-problemo want stuur je het ff overnieuw.

Outbox functie is echt TOP!!

Hulde voor MTNSMS

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 15:12 schreef crazy_gijs het volgende:
Ik heb een paar accountjes bij MTNSMS en stuur elke dag een hoop sms'jes en als ik in de outbox kijkt komt er ongeveer 1 op de 10 niet aan, maar no-problemo want stuur je het ff overnieuw.

Outbox functie is echt TOP!!

Hulde voor MTNSMS
Ik zal eens kijken naar jou accounts :) nee grapje.. mtnsms heeft zelf geen problemen maar de providers locken hun uit!! zoals dutchtone nu doet. maar we zijn er aan bezig...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11 12:06
Betrouwbaar versturen kan op http://www.mp3soundsearch.nl

Krijgt na verzending direct een statusraport met gelukt of niet gelukt.....

iRacing Profiel

• man-o-script
  • Laatst online: 22:43
Op vrijdag 07 september 2001 16:17 schreef kroegtijger het volgende:
Betrouwbaar versturen kan op http://www.mp3soundsearch.nl

Krijgt na verzending direct een statusraport met gelukt of niet gelukt.....
ja is bij icq ook...
(ook de web versie dacht ik)

//

Verwijderd

Ik verstuur sms altijd via http://www.hotsms.com en daar komen ze heel snel aan.
Pagina: 1