Miele C3 stofzuiger piept aan de voet van de slang

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 10:08
Hallo allemaal,

Mijn Miele C3 stofzuiger maakt al een lange tijd een hels kabaal door een gigantisch irritante pieptoon. Nu is dit een gekend probleem met een gekende oplossing:
https://www.gebruikershan...5000/363675/antwoord.html
Het enige dat ik zou moeten doen is de voet van de slang uit elkaar klikken en dan de aansluiting van de darm met de voet "herstellen".

Nu beschouw ik mezelf niet echt als super onhandig, maar toch is het me, na meer dan een uur prutsen met een schroevendraaier, niet gelukt om die voet uit elkaar te klikken :'(

Beschrijvingen van hoe ik het uit elkaar moet klikken zijn er veelvuldig, maar geen enkele helpt me om erin te slagen...

Zou iemand dan ook aub een filmpje willen maken van hoe dit moet?

Alvast enorm bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
Mijn (gefaalde) duizendste poging om het uit elkaar halen:
YouTube: Miele C3 attempt to disassemble tube

[ Voor 9% gewijzigd door Mastakilla op 29-12-2023 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
Niemand hier met een Miele C3 die het eens wilt proberen?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmmiddag
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-01 16:49
Ik heb hetzelfde probleem.. via jouw link de oplossing gevonden..
Het is wat lastig om het lipje naar binnen te duwen. Met een kleine schroevendraaier is het uiteindelijk gelukt, er zat links op het lipje een inkeping die je kunt gebruiken

[ Voor 65% gewijzigd door gmmiddag op 31-12-2024 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
gmmiddag schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 12:08:
Ik heb hetzelfde probleem.. via jouw link de oplossing gevonden..
Het is wat lastig om het lipje naar binnen te duwen. Met een kleine schroevendraaier is het uiteindelijk gelukt, er zat links op het lipje een inkeping die je kunt gebruiken
Ik zou het enorm appreciëren mocht je er eens een filmpje van willen maken. Want mij is het nog steeds niet gelukt.
Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmmiddag
Bij mij zit het lipje al meer naar binnen door het wrikken, dat was eerst niet te zien..
Het ging wel moeizaam om dat lipje eronder uit te krijgen. Zie fotosAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IS_jDnWkfkfMHQhKNszJNwmF_Lg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7xuFZR37UpBuFwArv1ck4JA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MKhZvMUh0qlbtJJvCpvI-uv0Pk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ap5Up8vn6Oexre96eRAGZifo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 69% gewijzigd door gmmiddag op 05-01-2025 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gmmiddag
Als het lipje richting de slang naar binnen zit, met andere schroevendraaiers tussen de openingen op verschillende plekken wrikken/ wiebelen tot hij eindelijk los komt. Je moet wat kracht gebruiken..
Pagina: 1