Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Maar ik heb zelf ook een 128PCI gehad met hetzelfde probleem (kraken in spellen enzo), en tot mijn teleurstelling was & is dat met de SB Live nog steeds niet helemaal perfect
Verder heeft de Live alleen EAX, A3D zit alleen op geluidskaarten met vortex chip (al die diamond kaarten bijvoorbeeld). En persoonlijk heb ik EAX gewoon uitstaan: vrij grote performance hit (al heb ik het op mijn athlon 1Ghz nog niet geprobeert), en het klinkt ronduit beroerd: alles is veels te overdreven en echoed erover. En als je direct naar de geluidsbron toestaat is het geluid overdreven veel harder (xpres gedaan, maar dit is overdreven). Het gekraak word nog erger... Nee, ik vind het eigenlijk maar nix.
Ja ok,.. maar dat kan je ook instellen enzo he,..Op vrijdag 07 september 2001 12:20 schreef PsyFlux het volgende:
En nu net komt de Audigy der alweer aan
Maar ik heb zelf ook een 128PCI gehad met hetzelfde probleem (kraken in spellen enzo), en tot mijn teleurstelling was & is dat met de SB Live nog steeds niet helemaal perfect
Verder heeft de Live alleen EAX, A3D zit alleen op geluidskaarten met vortex chip (al die diamond kaarten bijvoorbeeld). En persoonlijk heb ik EAX gewoon uitstaan: vrij grote performance hit (al heb ik het op mijn athlon 1Ghz nog niet geprobeert), en het klinkt ronduit beroerd: alles is veels te overdreven en echoed erover. En als je direct naar de geluidsbron toestaat is het geluid overdreven veel harder (xpres gedaan, maar dit is overdreven). Het gekraak word nog erger... Nee, ik vind het eigenlijk maar nix.
Ik weet wat je bedoelt met overdreven ja die echo,.. ik ken wel een paar mensen die dat ding ook hebben en daar heb ik het vaak genoeg gehoord.
maar het heeft wel iets,.. je zit in een spel en je schiet iemand verrot met je Shotgun,..
Boooooooooooommmmmmm mmm mm mm m m m ...
Is wel kicke aan de ene kant,.. vooral als je een Subwoofer erbij hebt.
Ik speel trouwens Q3A en daar zit een optie om A3D aan te vinken,.. heb ik dat ff lekker voor elkaar dan dat dat niet op een SB Live! zit
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Mischien dat je dan van dat kraken af bent.
Freelance tweaker
Ja idd, A3D is namelijk duizend maal beter wat betreft spelletjes dan EAX.Op vrijdag 07 september 2001 12:46 schreef DEM0N het volgende:
Ik speel trouwens Q3A en daar zit een optie om A3D aan te vinken,.. heb ik dat ff lekker voor elkaar dan dat dat niet op een SB Live! zit
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Verwijderd
Das het probleem niet, ik heb alles al overdreven laag anders is het idd helemaal erg. Zo heb ik de mastervolume al op iets van 80 staan en het volume van geluiden in spelletjes ook op iets van de helft. Ook bij Winamp heb ik bijvoorbeeld de pre-amp helemaal op minimaal moeten zetten en het volume weer op een procent of 80... en het zit 'm ook niet in het mobo ofzo, want hij heeft het zowel op mijn ASUS P5A als op mijn MSI K7T Turbo. En het zit 'm ook niet in mijn soundblaster, want ik heb 't bij meerdere gehoord.Op vrijdag 07 september 2001 12:59 schreef mweert het volgende:
Mischien moet je het volume eens wat lager zetten in mixer en de luidsprekers ietsje harder.
Mischien dat je dan van dat kraken af bent.
Ik geef toe dat ik vrij precies ben qua geluid, maar dit vind ik toch wel vrij slecht.
So what?? jo, ga ergens anders stoer doen,..Op vrijdag 07 september 2001 13:51 schreef Tijn_3d het volgende:
nou nou wat is ie blij heb er al 2 jaar een live in zitten so what ?
Het is iig beter dan dat onboard wat ik had!!
Dat is waar, maar 50% van de mensen hier heb zo'n Live! geval volgens mij...dus zo bijzonder is dat niet hoor. Ik snap het nut van dit topic dus ook nietOp vrijdag 07 september 2001 14:06 schreef DEM0N het volgende:
[..]
So what?? jo, ga ergens anders stoer doen,..
Maar veel plezier er mee
Hoe lang heb je nou gespaard???Op vrijdag 07 september 2001 14:06 schreef DEM0N het volgende:
[..]
So what?? jo, ga ergens anders stoer doen,..
Alsof zo'n live nou zo speciaal is
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()