Ik ben al een flinke tijd op zoek naar een mat wittige bloempot van 32-40 cm (voor in mijn plantenstandaard.) Niet taps toelopend omdat dat niet zo mooi is in de standaard. Het liefst van een "authentiek" materiaal zoals keramiek/ aardewerk/beton en niet van plastic. Wat ik zoek, kan ik nergens vinden. Terwijl het zo'n simpel item lijkt. Iemand een geniale ingeving?
Hier een voorbeeld van een wat kleinere pot. Het is gewoon best recht toe recht aan.:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q1nolEYwthcsDuTBc4SpwjJU.jpg?f=user_large)
Alvast sorry; ik weet niet precies waar dit topic thuishoort aangezien het geen elektronisch item betreft. Verplaats 'm vooral als ie ergens beter past.
Hier een voorbeeld van een wat kleinere pot. Het is gewoon best recht toe recht aan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q1nolEYwthcsDuTBc4SpwjJU.jpg?f=user_large)
Alvast sorry; ik weet niet precies waar dit topic thuishoort aangezien het geen elektronisch item betreft. Verplaats 'm vooral als ie ergens beter past.
[ Voor 0% gewijzigd door Sharonh op 29-12-2023 12:14 . Reden: typo ]