Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Bij mij is Google maps ineens half in het Engels. Alleen weet ik niet zeker of dit komt doordat ik mijn telefoon gereset heb of dat ik een nieuwe update van maps heb.
Taal instellingen bij de apps (pixel 6) staan op Nederlands.
/f/image/TecoK9dI4vrjkSDUto1NXVR9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Blackouts op 29-12-2023 22:29 ]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Volgens mij genruikt de app plots voor een deel de systeem taal, bij mij is die Engels, en ervaarde hetzelfde. Ook op mijn desktop via de browser ging Maps zelfs automatisch straatnamen in het Engels weergeven. Dan vind je werkelijk niks meer. Ik weet zo even niet of dat nu nog zo is, want ik heb dat opgelost door bij de app instellingen te kiezen voor Nederlands, zou mij niet verbazen het nu niet meer reproduceerbaar is.Blackouts schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 22:27:
Bij mij is Google maps ineens half in het Engels. Alleen weet ik niet zeker of dit komt doordat ik mijn telefoon gereset heb of dat ik een nieuwe update van maps heb.
[Afbeelding]
Ik moet bekennen dat ik de nieuwe kleuren een heel stuk prettiger vind, ziet er ook een stuk moderner uit ofzo.
En qua fouten in de kaart is me tot zover niets opgevallen, gebruik het nu al een tijdje. (M'n vriendin had de update een heel stuk later dan dat ik het had)
En qua fouten in de kaart is me tot zover niets opgevallen, gebruik het nu al een tijdje. (M'n vriendin had de update een heel stuk later dan dat ik het had)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Google maps is sowieso een hit/miss, vooral in buitengebied en buitenland. Vorig jaar naar Frankrijk geweest en dan moet je erg goed opletten, want google maps maakt veel fouten. Bijvoorbeeld op de snelweg een splitsing van snelwegen niet duiden. Of juist een afrit niet opmerken die je moest hebben. Of reguliere afslagen juist markeren als een belangrijke splitsing waarbij je links moet aanhouden (lees: gewoon de snelweg vervolgen).
Wat ik ook irritant vind, is dat je onderhand bij elke afslag krijgt te zien wat de reistijd is als die afslag neemt. En soms tot in het stomme aan toe, zoals een alternatieve route suggereren die juist in de tegengestelde richting gaat, omdraait en weer op je eigen route zit
Het is dat er file informatie in zit die wel redelijk okay is en een goede Android auto integratie, anders had ik allang een ander product gebruikt.
Wat ik ook irritant vind, is dat je onderhand bij elke afslag krijgt te zien wat de reistijd is als die afslag neemt. En soms tot in het stomme aan toe, zoals een alternatieve route suggereren die juist in de tegengestelde richting gaat, omdraait en weer op je eigen route zit

Het is dat er file informatie in zit die wel redelijk okay is en een goede Android auto integratie, anders had ik allang een ander product gebruikt.
[ Voor 3% gewijzigd door segil op 31-12-2023 14:50 ]