NielsCSGO onterechte review

Pagina: 1
Acties:
  • 572 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenkenstrain
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-07 13:11
Deze belachelijke tweaker (NielsCSGO) heb ik nu eindelijk een keer contact mee.
Het verhaal vanaf het begin:

1 december 2021 bericht op een V&A, nooit reactie, week later artikel op verkocht
10 april 2023 bericht op een V&A, nooit reactie, week later artikel op verkocht

Ik heb daarop een terechte recentie schrijf over hoe hij nooit bothered te reageren, en nu in december random smorgensvroeg krijg ik een 1 ster review met een reactie komt "geef me niet de kans om te reageren voordat hij slechte reviews plaatst"

Wanneer ik hem hier (enigzins geirriteerd) over bericht gaat hij gelijk met rapporteren dreigen een dergelijke. Gezien hij veel meer van die 1 ster reviews over z'n communicatie heeft ben ik eerlijk gezegd niet verbaasd.

Either way; verzoek om zijn compleet random onterechte 1-ster review te verwijderen, en indien mogelijk een communicatieblokkade tussen mij en hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik verplaats dit topic even naar de juiste plaats. Dan zien de V&A mods het sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenkenstrain
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-07 13:11
Thankyou! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er geldt een termijn van 72 uur waarin iemand dient te regeren. Daarna is een review toegestaan. In dit geval is er nooit gereageerd, dus is de review van @Fenkenstrain op zijn plaats. Ik heb de wraak-review van @NielsCSGO derhalve verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsCSGO
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-09 08:44
Ik begrijp dat het mensen ergert als er te laat wordt gereageerd. Echter werk ik in de zorg en is het soms lastig te reageren of vergeet ik t door de drukte. Om meteen een review te schrijven, wat mensen wegjaagt is erg triest. Ik denk dat ik het recht heb om dan een review te geven dat meneer via een review wil laten weten dat het contact slecht is.

Hieronder ook een bericht van meneer.

"Ben je nou echt zo fucking kinderachtig dat als ik in april een terechte review geef je nu ineens in december random boos slechte reviews gaat plaatsen? Ben je nou echt zo’n achterlijk klein kut kind?"

Zo kan je zien hoe meneer communiceert.

Accepteert tweakers dat de gebruikers zo met elkaar om gaan?

[ Voor 18% gewijzigd door NielsCSGO op 29-12-2023 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Het bericht van @Fenkenstrain is op 10 april verstuurd, de review is op 15 april geschreven. Dus niet "meteen", zoals je stelt. Er is minstens 72 uur overheen gegaan.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsCSGO
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-09 08:44
Jullie hebben in het verleden al reviews van mijn pagina weggehaald omdat de gemiddelde Tweaker erg snel geïrriteerd is als er niet wordt gereageerd en dan meteen een review schrijft bij vraag en aanbod.

Lijkt me handig dit aan te pakken in 2024?

Nogmaals, accepteren jullie het communiceren van meneer?

"Ben je nou echt zo fucking kinderachtig dat als ik in april een terechte review geef je nu ineens in december random boos slechte reviews gaat plaatsen? Ben je nou echt zo’n achterlijk klein kut kind?"

Ik adviseer andere Tweaker gebruikers niet in zee te gaan met meneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Zie je mail. Ik zal @Fenkenstrain aanspreken op zijn taalgebruik.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.