Hoi,
Ik wil voor het eerst een app maken en in de Google Play Store zetten.
Google vraagt bij het aanmaken van een developer account $25,- inschrijfgeld en geeft aan dat ze van mijn ID kaart de volgende informatie nodig hebben:
Los hiervan wordt na betaling ook om mijn geboortedatum gevraagd.
Ik moest een kopie van mijn ID (voor en achterkant) en een recente factuur van een Energie bedrijf (bankafschrift mocht ook) uploaden om deze gegevens te verstrekken.
Ik heb met de kopie-ID app mijn BSN en QR code en "echt genoot van ..." en geboorteplaats verwijderd en een watermerk toegevoegd.
De informatie is duidelijk leesbaar. De software kon mijn naam ook lezen uit de PDF en die komt overeen.
Mijn ID is nu afgewezen omdat er delen zijn afgeschermd. Ik kreeg een email waarin staat:
Tip zijn welkom. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik heb maar een beperkt aantal pogingen op mijn ID te uploaden en er is geen menselijke communicatie mogelijkheid voorzover ik kan vinden om te vragen wat er precies mist / fout is met de upload.
Ik wil voor het eerst een app maken en in de Google Play Store zetten.
Google vraagt bij het aanmaken van een developer account $25,- inschrijfgeld en geeft aan dat ze van mijn ID kaart de volgende informatie nodig hebben:
- Developer name; can be different from your legal name
- Legal name
- Legal address
- Contact email address
- Contact phone number
- Developer email address
- Developer website
Los hiervan wordt na betaling ook om mijn geboortedatum gevraagd.
Ik moest een kopie van mijn ID (voor en achterkant) en een recente factuur van een Energie bedrijf (bankafschrift mocht ook) uploaden om deze gegevens te verstrekken.
Ik heb met de kopie-ID app mijn BSN en QR code en "echt genoot van ..." en geboorteplaats verwijderd en een watermerk toegevoegd.
De informatie is duidelijk leesbaar. De software kon mijn naam ook lezen uit de PDF en die komt overeen.
Mijn ID is nu afgewezen omdat er delen zijn afgeschermd. Ik kreeg een email waarin staat:
Hoe kan ik dit oplossen? Want Google mag voor zover ik weet niet mijn BSN verwerken voor dit doel. En Google geeft ook aan dat niet nodig te hebben, en tóch vereist Google een kopie waarop mijn BSN niet is afgedekt.Door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs met foto: een deel van het document is niet zichtbaar. Controleer of de vier hoeken van het ingediende document zichtbaar zijn en of alle tekst, handtekeningen en afbeeldingen te zien zijn.
...
Onvolledige of deels afgedekte documenten en donkere of onscherpe foto's worden niet geaccepteerd.
Tip zijn welkom. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik heb maar een beperkt aantal pogingen op mijn ID te uploaden en er is geen menselijke communicatie mogelijkheid voorzover ik kan vinden om te vragen wat er precies mist / fout is met de upload.
[ Voor 7% gewijzigd door djwice op 29-12-2023 06:54 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/