Geen mailadres gekoppeld aan Fortnite/epic-account Nintendo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Judith85
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 28-12-2023
Ik probeerde V-Bucks, via zo’n prepaid kaart, te activeren voor mijn zoontje die Fortnite speelt op de Nintendo switch. Dit lukt niet omdat er blijkbaar geen e-mailadres is gekoppeld aan het account (kinderaccount), dus ik kan niet inloggen op epic games. Ik probeer al weken in contact te komen (met epic games) via het openen van een ticket, maar tevergeefs; ik krijg niet het juiste advies of m’n ticket wordt weer gesloten.

Ik ben dus op zoek naar een oplossing voor het account van mijn zoontje. Hoe krijg ik een mailadres hieraan gekoppeld? En intussen heb ik de V-bucks geactiveerd op een ander account en die moet ik dus ook nog samenvoegen. Kan iemand mij helpen? #gefrustreerdemoeder 8)7

Alle reacties

• Deikesu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 21:15
Op epicgames.com kan je met een email adres een account aanmaken. Vervolgens onder 'apps & accounts' kan je een nintendo account koppelen.

Ik weet alleen niet wat dat doet met je v-bucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Judith85 ik geef je topic even een kick de juiste richting in. Ik denk dat je in de game hoek beter geholpen wordt.

• Judith85
Ik heb geprobeerd te koppelen, maar nu zegt het dat er al een account is gekoppeld. Nog iets verder in het Nintendo account gedoken en het lijkt erop dat mijn zoons account onder die van mijn man hangt. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om v-bucks op mijn zoons account te krijgen.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:46

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Als ze al geclaimd zij op een ander account kan je dat niet meer omzetten. Mogelijk kan je wel dingen als gift overzetten vanaf het account waar je nu de vbucks hebt gekoppeld.

[ Voor 40% gewijzigd door DukeBox op 28-12-2023 17:49 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Judith85
Ik heb zojuist na 4 weken eindelijk iemand gesproken via de live chat en ze hebben de vbucks overgezet naar het juiste account! Ik ben voor nu dus geholpenZ bedankt voor jullie reacties en hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie van Andel
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 01-12-2024
Kan je misschien aangeven hoe je het voor elkaar heb gekregen.
Ik loop tegen het zelfde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannelore3004
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 26-11-2024
Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem en kom met niemand in contact.
Waar heb je de live chat gevonden?

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:21
Contact opnemen met Epic Games. Die gaan erover.
https://www.epicgames.com/help/en-US/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1