HELP! TD2 heeft 1.8V nodig en mobo gaat tot 1.75V

Pagina: 1
Acties:

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
ik heb al een tijdje een MSI k7 pro (6195) en nu heb ik er is een TD2 bij gekocht omdat ik graag wil mijn slot A Athlon 700 wil overclocken. Echter, het probleem is dat op het moederbord geen jumpers aanwezig zijn, en ik via de bios het corevoltage niet hoger kan krijgen dan 1.75V. Om pas echt de TD2 goed te gebruiken:
Stellen Sie im BIOS die V Core auf 1,80V BEVOR sie das Modul aufstecken !
Ik kan wel het voltage gewoon via de bios laten regelen door de laatste 4 dipswitches op de TD2 in het midden te laten.

Kan iemand mij vertellen of de TD2 daadwerkelijk wat gebruikt qua voltage, en wat voor invloed dat heeft op het overclocken en mijn tweede vraag is, hoe krijg ik het corevoltage eventueel dan op 1.80 zodat ik nog hoger kan clocken?

ps. Search gebruikt maar er staan overal tegenstrijdige topics, en ik wil ff duidelijk alle mogelijkheden in mijn situatie op een rijtje hebben en ik zou daarom dan ook een serieus antwoord op mijn probleem/stelling willen hebben.

Verwijderd

Je kan toch het voltage op je GFD instellen? Die overrulet volgens mij het voltage in je bios.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
yu, da kan wel, maar volgens mij moet je dan een corevoltage van 1.80V in de bios ingesteld hebben, anders doet et nix en heb je nix aan die voltages op de TD2, of ben ik nou fout aant redeneren?