Ik richt me even hier tot het forum omdat ik met een vraag zit over mijn autovelgen en mijn bandencentrale niet kan bereiken tussen de feestdagen.
Afgelopen vrijdag heb ik in een put gereden met onze wegen waardoor er een deuk zit in onze rechter voor velg. Bijgevolg platte band de ochtend nadien.
Wellicht zal de velg voor de schroot zijn.
Verschillende keren de bandencentrale proberen te bereiken maar gesloten met de feestdagen.
Ondertussen heb ik wel een tweedehands velg kunnen vinden die er identiek uit ziet en even groot is. Zie foto' in bijlage.
Oude en nieuwe velg zijn 7,5J17 CH5-44.
Nu is mijn vraag:
Mag ik aan de hand van die info er vanuit gaan dat deze velg op mijn wagen zou passen?
Of moet ik ook kijken naar de andere gegevens op de velg?
Want op de ene velg staat er een code PS061 HES K5 en bij de andere velg staat er dan weer PS061 HES K4.
:strip_exif()/f/image/KdDik5caYVOCNsyU7OLZuDmt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C3ggzr9Q8mpuZpcIb4NSbRk9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NFFPFp63KMt1yatJBEmko78i.jpg?f=fotoalbum_large)
Afgelopen vrijdag heb ik in een put gereden met onze wegen waardoor er een deuk zit in onze rechter voor velg. Bijgevolg platte band de ochtend nadien.
Wellicht zal de velg voor de schroot zijn.
Verschillende keren de bandencentrale proberen te bereiken maar gesloten met de feestdagen.
Ondertussen heb ik wel een tweedehands velg kunnen vinden die er identiek uit ziet en even groot is. Zie foto' in bijlage.
Oude en nieuwe velg zijn 7,5J17 CH5-44.
Nu is mijn vraag:
Mag ik aan de hand van die info er vanuit gaan dat deze velg op mijn wagen zou passen?
Of moet ik ook kijken naar de andere gegevens op de velg?
Want op de ene velg staat er een code PS061 HES K5 en bij de andere velg staat er dan weer PS061 HES K4.
:strip_exif()/f/image/KdDik5caYVOCNsyU7OLZuDmt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/C3ggzr9Q8mpuZpcIb4NSbRk9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NFFPFp63KMt1yatJBEmko78i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Rztr2yt5HvzlL42bc8SgxJok.jpg?f=fotoalbum_large)