Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdv22
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-05 21:55
Ik heb de Philips 55PML9008 tv gekocht (55") en tot zover werk het allemaal prima (ook pas 1 uur in gebruik). Ik wil mijn Philips Hue lampen erop aansluiten. Een bridge en de lampen heb ik en werken, ze staan op moment van schrijven aan. Ik wil dat dat een aantal lampen ook meesyncen. Met mijn vorige Philips tv (55PFK6550) kon dit via de instellingen van de TV (Ambilight + Hue). Ik zie deze instellen nergens terugkomen. Hoe kan ik dit instellen op nieuwere tv's?

Beste antwoord (via svdv22 op 27-12-2023 14:41)

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdv22
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-05 21:55
Wow, jammer dit. Probeer op veel zaken te letten bij aanschaf van tv maar had niet verwacht dat dit er niet meer bij zou zitten. Voor mij wel een spelbreker dus tv gaat retour.

Edit: voor wie wel graag deze tv wil én ambilight + hue zou je een "Philips Hue Play HDMI Sync Box" kunnen aanschaffen. Zelf niet geprobeerd, maar is dus een optie. Kastje kost op dit moment 260 euro

[ Voor 36% gewijzigd door svdv22 op 27-12-2023 15:03 ]