Situatie: ik heb een domein voor mail, laten we zeggen mail.nl. Voor de @ gaan bij mij bedrijfsnamen, zoals mailvangamma@mail.nl et cetera. Werkt perfect. Kan bij de hoster Neostrada zien dat en hoe alles wordt doorgestuurd naar mijn Gmail.
In de familie is een kleintje geboren, met Kerst zit alles dicht. Dus ik koop een cadeau-kaart bij de Hema. De mail met de code komt echter niet binnen.
Ingelogd op de hosting manager. Daar is de mail van de Hema aangekomen & doorgestuurd. Rapport is hetzelfde als andere geslaagde doorsturingen. Een reclame-email van Ibood even later is ook doorgekomen (die staat ook in mijn gmail) maar juist 2 van de Hema niet. Er is niks aan de hand met het doorsturen, dat werkt. De hosting manager geeft aan dat ze afgeleverd zijn naar gmail, maar daar vind ik niks
Ook niet in de spam.
Maar ze komen niet binnen.
Rapport 1, kant van Neostrada
/f/image/iJtHQWmLh7i3vEK6lZy7W1x0.png?f=fotoalbum_large)
Overzicht bij Gmail, in:all, ook niks in Spam (ja, dan moet je in:spam doen)
Hema zou tussen de laatste 2 mails binnen gekomen moeten zijn.
Google Drive heeft nog een paar Gb aan ruimte.
/f/image/iEEVpGvz0Fcm9sEPEOsvvufq.png?f=fotoalbum_large)
Dus mijn vragen:
- waar kan ik tussen Neostrada en Gmail nog meer zoeken waar deze mail verdwenen is?
- suggesties om te zoeken?
Ik vind het maar een beetje raar dat alles aankomt, maar net deze met een waardebon niet.
In de familie is een kleintje geboren, met Kerst zit alles dicht. Dus ik koop een cadeau-kaart bij de Hema. De mail met de code komt echter niet binnen.
Ingelogd op de hosting manager. Daar is de mail van de Hema aangekomen & doorgestuurd. Rapport is hetzelfde als andere geslaagde doorsturingen. Een reclame-email van Ibood even later is ook doorgekomen (die staat ook in mijn gmail) maar juist 2 van de Hema niet. Er is niks aan de hand met het doorsturen, dat werkt. De hosting manager geeft aan dat ze afgeleverd zijn naar gmail, maar daar vind ik niks
Maar ze komen niet binnen.
Rapport 1, kant van Neostrada
/f/image/iJtHQWmLh7i3vEK6lZy7W1x0.png?f=fotoalbum_large)
Overzicht bij Gmail, in:all, ook niks in Spam (ja, dan moet je in:spam doen)
Hema zou tussen de laatste 2 mails binnen gekomen moeten zijn.
Google Drive heeft nog een paar Gb aan ruimte.
/f/image/iEEVpGvz0Fcm9sEPEOsvvufq.png?f=fotoalbum_large)
Dus mijn vragen:
- waar kan ik tussen Neostrada en Gmail nog meer zoeken waar deze mail verdwenen is?
- suggesties om te zoeken?
Ik vind het maar een beetje raar dat alles aankomt, maar net deze met een waardebon niet.
==
hoi