Hallo allemaal!
2,5 jaar geleden voor het eerst een PC gebouwd om wat te kunnen gamen (Voornamelijk COD / Warzone) gemiddeld haal ik zo'n 100-115 fps op 1080p in de nieuwe warzone op lage settings, dit zou ik graag richting de 165 willen hebben op medium settings en vandaar wat hulp gevraagd wat in mijn geval een goede stap zou kunnen zijn.
Veel online zoekwerk heeft geresulteerd in chaos in wat ik zou moeten doen haha.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar upgrades om meer fps te kunnen halen, kijkend naar een upgrade van mijn CPU en of GPU.
Wat is je budget?
Mijn huidig budget op dit moment is zo'n €800 (meer budget in de toekomst mogelijk)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua CPU houd ik het graag bij AMD, qua GPU ben ik alleen bekend met Nvidea en totaal niet met de AMD kaarten. Beide zijn een optie
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem is al volgt:
CPU: Ryzen 5 3600 met standaard koeler
Moederbord: Asus TUF B550-Plus
Ram: Corsair Vengance lpx 2x8gb 3200mhz
GPU: ROG STRIX RTX2060 OC 6gb
PSU: Coolermaster MWE 850W V2
Monitor: AOC 24" IPS 1080p 165 hertz
2,5 jaar geleden voor het eerst een PC gebouwd om wat te kunnen gamen (Voornamelijk COD / Warzone) gemiddeld haal ik zo'n 100-115 fps op 1080p in de nieuwe warzone op lage settings, dit zou ik graag richting de 165 willen hebben op medium settings en vandaar wat hulp gevraagd wat in mijn geval een goede stap zou kunnen zijn.
Veel online zoekwerk heeft geresulteerd in chaos in wat ik zou moeten doen haha.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar upgrades om meer fps te kunnen halen, kijkend naar een upgrade van mijn CPU en of GPU.
Wat is je budget?
Mijn huidig budget op dit moment is zo'n €800 (meer budget in de toekomst mogelijk)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua CPU houd ik het graag bij AMD, qua GPU ben ik alleen bekend met Nvidea en totaal niet met de AMD kaarten. Beide zijn een optie
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem is al volgt:
CPU: Ryzen 5 3600 met standaard koeler
Moederbord: Asus TUF B550-Plus
Ram: Corsair Vengance lpx 2x8gb 3200mhz
GPU: ROG STRIX RTX2060 OC 6gb
PSU: Coolermaster MWE 850W V2
Monitor: AOC 24" IPS 1080p 165 hertz