Active Backup for Business foutcode 23

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 14:12
Ik gebruik al een lange tijd mijn NAS om dmv Active Backup for Business mijn pc's te backuppen. Nu gebeurde er laatst iets raars met een pc; zomaar vanuit het niets startte deze opnieuw op om meteen in de Bios te eindigen. Ik zag in het scherm dat het Bios geen schijven zag. Er zit een 2Tb SSD in. Ook na een herstart kwam de pc niet verder dan de Bios. Na een tweede poging startte hij wel verder naar Windows maar in eerste instantie ging dat ook niet goed. De taakbalk was weg en ik zag alleen maar een draaiende cursor. Na een nieuwe herstart leek alles wel goed te gaan. Ik heb daarna CHKDSK gedraaid en zag ik dat er wel het een en ander werd hersteld. Ik heb ook CrystalDisk gedownload maar die zegt dat de SSD 99% goed is.

Nu terug naar de backup naar de Nas; dat mislukt nu telkens en ik zie in ABB foutmelding 23 staan. Dat betekend dat er geen backup gemaakt kan worden vanwege slechte sectoren op C:. Maar ik zie die slechte sectoren dus niet. Ik heb de agent op de pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd. De backup begint dan wel maar breekt na een tijdje af met foutcode 23.

Is er een andere tool om mijn SSD te bekijken? Deze is nog geen 2 jaar oud.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B27xsfbRWJUUMTot0mknT1XNXoY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/W9h1g6jH6PV7lZthihPCezpu.png?f=user_large