Inklaringskosten bij twee bedrijven betalen??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky135
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 16:20
Ik heb inmiddels 2 weken geleden een boek besteld uit Engeland. Twee dagen later kreeg ik het verzoek om inklaringskosten te betalen, van Evri International. Er werd mij een link toegestuurd, waarlangs ik alleen met creditcard kan betalen. Die heb ik natuurlijk niet. Ik zocht of ik kon betalen met bv. PayPal of iets anders, volgens de site kan dat gewoon! Maar ik kon niks anders kiezen dan creditcard.

Vervolgens contact opgenomen met de koerier die het transport had geregeld tussen verzender en Evri International. Die zouden er achteraan gaan, of ik de verzender ook even op de hoogte wilde stellen van dit gebeuren, en of ik alle vervolgvragen naar de verzender wilde sturen. Dat heb ik gedaan.

Elke dag krijg ik nog een herhaalverzoek om inklaringskosten te betalen. Toen kreeg ik een bericht van PostNL, of ik inklaringskosten wilde betalen! Ik kon betalen via iDeal, wat ik meteen heb gedaan. Nu bijna een week geen update gehad van PostNL en ben ik bang dat Evri het pakketje nog heeft in afwachting van betaling of terugzending naar de verzender.

Heeft iemand anders zoiets eerder meegemaakt? Wat kan ik verwachten? Het is druk, dus ik wil graag geduld hebben maar ik vind het zo spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-05 17:34
Als PostNL om inklaringskosten vraagt dan ligt het pakket al bij hun. Door drukte zal het waarschijnlijk later worden bezorgd.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:34
Heb je al contact gezocht met PostNL? Die kunnen jou vertellen waar je pakketje is. En wanneer je die kan verwachten. Maar ik heb ook wel eens een pakket van Ali die 2 weken bij de douane bleef hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Postnl klaart vaak genoeg op voorhand al in aan de hand van de fornulieren. Zie met regelmaat staan dat het pakket nog niet bij postnl is terwijl ik wel al inklaring heb betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-05 16:12

alienfruit

the alien you never expected

Evri was vroeger bekend als Hermes en dat was echt de meest onbetrouwbare bezorger in Engeland. Dus je ervaring lijkt mij redelijk normaal. Ik koop eigenlijk niet bij webshops die met Evri bezorgen. Maar inderdaad Evri wordt bezorgd door PostNL dus goed dat je Postnl hebt betaald.

[ Voor 11% gewijzigd door alienfruit op 01-01-2024 19:24 ]