Hallo allemaal,
Ik ben volledig nieuw in de wereld van de Pc building maar zou toch graag voor de eerste keer een eigen pc in elkaar willen zetten
Zelf heb ik al het 1 en ander bij elkaar gezocht in de hoop dat jullie mij kunnen helpen met de dubbel check of alles goed met elkaar overweg kan en of er wellicht plek is voor verbetering.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1800 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog niet aangeschaft maar qua scherm komt er een Samsung G9 oled of een LG ultragear 45 inch oled of een xeneon flex 45 inch schern
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat er 'in' de pc zit. Ik twijfel zelf nog over de gekozen GPU aangezien er zoveel keuze is maar ook over te gekozen fans en cpu cooler (rgb vind ik wel een hele leuke toevoeging maar wellicht zijn er betere of goedkopere opties.
Ook twijfel ik over de gekozen voeding, is 850W wel voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk geen voorkeur, liefste wel alle componenten zoveel mogelijk in het wit uitgevoerd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid zou de voorkeur hebben. En wellicht advies over andere cases?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb vrij veel bekeken om niet blanco de vraag voor een nieuwe build hier te posten dus hopelijk zijn de gekozen opties ook al voor een groot deel goed. Ik zou graag een laatste check willen op compabiliteit en wellicht op betere of andere onderdelen.
Hieronder mijn lijst:
Ik ben volledig nieuw in de wereld van de Pc building maar zou toch graag voor de eerste keer een eigen pc in elkaar willen zetten
Zelf heb ik al het 1 en ander bij elkaar gezocht in de hoop dat jullie mij kunnen helpen met de dubbel check of alles goed met elkaar overweg kan en of er wellicht plek is voor verbetering.
Wat mag het systeem gaan kosten?