Hallo allemaal,
Ik ben volledig nieuw in de wereld van de Pc building maar zou toch graag voor de eerste keer een eigen pc in elkaar willen zetten
Zelf heb ik al het 1 en ander bij elkaar gezocht in de hoop dat jullie mij kunnen helpen met de dubbel check of alles goed met elkaar overweg kan en of er wellicht plek is voor verbetering.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1800 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog niet aangeschaft maar qua scherm komt er een Samsung G9 oled of een LG ultragear 45 inch oled of een xeneon flex 45 inch schern
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat er 'in' de pc zit. Ik twijfel zelf nog over de gekozen GPU aangezien er zoveel keuze is maar ook over te gekozen fans en cpu cooler (rgb vind ik wel een hele leuke toevoeging maar wellicht zijn er betere of goedkopere opties.
Ook twijfel ik over de gekozen voeding, is 850W wel voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk geen voorkeur, liefste wel alle componenten zoveel mogelijk in het wit uitgevoerd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid zou de voorkeur hebben. En wellicht advies over andere cases?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb vrij veel bekeken om niet blanco de vraag voor een nieuwe build hier te posten dus hopelijk zijn de gekozen opties ook al voor een groot deel goed. Ik zou graag een laatste check willen op compabiliteit en wellicht op betere of andere onderdelen.
Hieronder mijn lijst:
Ik ben volledig nieuw in de wereld van de Pc building maar zou toch graag voor de eerste keer een eigen pc in elkaar willen zetten
Zelf heb ik al het 1 en ander bij elkaar gezocht in de hoop dat jullie mij kunnen helpen met de dubbel check of alles goed met elkaar overweg kan en of er wellicht plek is voor verbetering.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1800 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nog niet aangeschaft maar qua scherm komt er een Samsung G9 oled of een LG ultragear 45 inch oled of een xeneon flex 45 inch schern
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat er 'in' de pc zit. Ik twijfel zelf nog over de gekozen GPU aangezien er zoveel keuze is maar ook over te gekozen fans en cpu cooler (rgb vind ik wel een hele leuke toevoeging maar wellicht zijn er betere of goedkopere opties.
Ook twijfel ik over de gekozen voeding, is 850W wel voldoende?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk geen voorkeur, liefste wel alle componenten zoveel mogelijk in het wit uitgevoerd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid zou de voorkeur hebben. En wellicht advies over andere cases?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb vrij veel bekeken om niet blanco de vraag voor een nieuwe build hier te posten dus hopelijk zijn de gekozen opties ook al voor een groot deel goed. Ik zou graag een laatste check willen op compabiliteit en wellicht op betere of andere onderdelen.
Hieronder mijn lijst:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 394,- | € 394,- |
1 | Moederborden | ASRock B650M PRO RS WIFI | € 161,96 | € 161,96 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 AERO OC 12G | € 718,99 | € 718,99 |
1 | Behuizingen | Lian Li O11 Dynamic EVO Wit | € 149,90 | € 149,90 |
1 | Processorkoeling | Lian Li GALAHAD II LCD SL-INF Wit | € 259,84 | € 259,84 |
1 | Ventilators | Lian Li UNI FAN SL120, 3-pack, Wit, 120mm | € 59,- | € 59,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2D6000C36W | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Snow 850W - TT Premium Edition | € 137,22 | € 137,22 |
1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
Totaal | € 2.145,71 |
[ Voor 51% gewijzigd door PC-NewGuy op 27-12-2023 10:31 ]