hoe herstelpunten verwijderen bij windows 11?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper1967
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-05 15:23
Mijn vraag
Bij het installeren van windows 11 krijg ik bijna op het einde de vraag herstellen vanuit (en dan een lijst met pc namen), ik kies dan voor een nieuwe installatie echter hoe kan ik die lijst met pc namen verwijderen?
Ik kan dit niet vinden in mijn onedrive (bij back up apparaten) en er zijn geen herstelpunten te vinden op de pc.

Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 11 home

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
erop gegoogeld en youtube gekeken maar hier niks over gevonden

Beste antwoord (via viper1967 op 14-05-2025 15:48)

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:39
Ook niet bij "Gesynchroniseerde instellingen"?
Als u back-up hebt uitgeschakeld en u de gegevens wilt verwijderen waarvan eerder een back-up is gemaakt in uw Microsoft-account, gaat u naar de pagina Microsoft-accountapparaten, gaat u naar de sectie Gesynchroniseerde instellingen in de cloud onderaan de pagina en selecteert en selecteert u Opgeslagen instellingen wissen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50

nelizmastr

Goed wies kapot

Waarschijnlijk staan er apparaten gesynchroniseerd aan je Microsoft account, daar hoef je niet per se OneDrive voor te hebben. Dat kun je online regelen door op je Microsoft account in te loggen en daar naar je apparaten te kijken.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper1967
Bij apparaten staan enkel de aangemelde op het account staande apparaten dus niet de herstellen vanuit lijst met apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper1967
iemand nog een idee?

Bij herstelpunten staan ze niet en in onedrive kan ik ze ook niet vinden. Ik wil namelijk de oude backups verwijderen. BIj mijn MS account staan ze ook niet bij apparaten.

[ Voor 15% gewijzigd door viper1967 op 09-05-2025 13:12 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:39
Ook niet bij "Gesynchroniseerde instellingen"?
Als u back-up hebt uitgeschakeld en u de gegevens wilt verwijderen waarvan eerder een back-up is gemaakt in uw Microsoft-account, gaat u naar de pagina Microsoft-accountapparaten, gaat u naar de sectie Gesynchroniseerde instellingen in de cloud onderaan de pagina en selecteert en selecteert u Opgeslagen instellingen wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper1967
Gedaan zoals je schrijft, bij de volgende installatie eens kijken of die backups weg zijn.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper1967
Nieuwe installatie en backups zijn weg.
Thanks
Pagina: 1