Mijn vraag
Het is mij opeens opgevallen dat Safari op de Mac een icoon met een scherm en een persoon laat zien, in plaats van de rood/groen/geel knoppen. Als ik er op klik krijg ik een menu met de keuzes, zoals de functies van deze gekleurde knoppen (sluiten, minimaliseren, etc)
:fill(white):strip_exif()/f/image/gHc6tR6GwX4r2ab2VvXP7oSp.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/R9U98Lf76xh8u1kWVCtCrDXb.png?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Pro 14inch 2021
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken in de instellingen, profielen zijn niet actief, toegangelijksheids opties bekeken (niet gevonden)
Wat kan dit zijn? Het is enkel in Safari, andere programma's hebben het niet. En als ik safari compleet afsluiten en dan weer opnieuw opstart, zie ik in een split second de gekleurde knoppen zoals ze horen.
Het is mij opeens opgevallen dat Safari op de Mac een icoon met een scherm en een persoon laat zien, in plaats van de rood/groen/geel knoppen. Als ik er op klik krijg ik een menu met de keuzes, zoals de functies van deze gekleurde knoppen (sluiten, minimaliseren, etc)
:fill(white):strip_exif()/f/image/gHc6tR6GwX4r2ab2VvXP7oSp.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/R9U98Lf76xh8u1kWVCtCrDXb.png?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook Pro 14inch 2021
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken in de instellingen, profielen zijn niet actief, toegangelijksheids opties bekeken (niet gevonden)
Wat kan dit zijn? Het is enkel in Safari, andere programma's hebben het niet. En als ik safari compleet afsluiten en dan weer opnieuw opstart, zie ik in een split second de gekleurde knoppen zoals ze horen.
[ Voor 9% gewijzigd door ljsquare op 25-12-2023 12:35 ]
Laurens-Jan Merkx