power down bij dichtdoen laptop uitstellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struup
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 12:00
Mijn vraag
Ik heb een oude macbook pro 2017 met een defect scherm, wil deze gaan gebruiken als muziek server voor mijn sonos systeem. Het probleem is dat als je de leptop dichtdoet alles in slaap gaat, dat wil ik niet want dan kan sonos mijn cd's niet afspelen. Mijn vraag is is daar een oplossing voor door middel van instellingen of een programma.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Struup op 28-12-2023 09:21)

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:15
Struup schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:34:
Mijn vraag
Ik heb een oude macbook pro 2017 met een defect scherm, wil deze gaan gebruiken als muziek server voor mijn sonos systeem. Het probleem is dat als je de leptop dichtdoet alles in slaap gaat, dat wil ik niet want dan kan sonos mijn cd's niet afspelen. Mijn vraag is is daar een oplossing voor door middel van instellingen of een programma.

...

...
App als deze: https://macdownload.informer.com/insomniax/amp/

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 21:35

M2M

medicijnman

Ja de oplossing zit in de instellingen. Het zit bij battery --> power adapter

-_-

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:15
Struup schreef op maandag 25 december 2023 @ 10:34:
Mijn vraag

...

...
App als deze: https://macdownload.informer.com/insomniax/amp/

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.