Ik heb mijn 1ste robot stofzuiger een dreame F9, alleen slaag ik er niet in om hem online te krijgen. Het is een 2dehands exemplaar (retour kansje), hij verschijnt niet in het WiFi lijstje en is mij zelfs na uren lang zoeken onduidelijk hoe je de wifi reset van de robot. Als ik de home knop en power button Induw tegelijk hoor ik 'waiting for the network setup. Maar niet reset wifi. Iemand kennis hiervan? Heb echt allerhande knoppen combos geprobeerd maar tevergeefs de robot is onvindbaar in de mi home app.
Dat had ik bij de D10 laatst gedaan en als ik het me goed herinner.
Als hij zegt 'waiting for network setup' dan klik je de knop op je wifi router om te pairen. (Ik weet ff niet hoe dat heet)
Als hij zegt 'waiting for network setup' dan klik je de knop op je wifi router om te pairen. (Ik weet ff niet hoe dat heet)
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Ik heb een fritzbox.
De knoppen die ik kan bedenken dat het zou kunnen zijn is wlan en connect/wps.
Maar er gebeurd niets wanneer ik deze 1 x induw of langer
De knoppen die ik kan bedenken dat het zou kunnen zijn is wlan en connect/wps.
Maar er gebeurd niets wanneer ik deze 1 x induw of langer
Ik denk dat de F9 een eigen hotspotje opzet waarmee je via de app even moet connecten, vervolgens kan je hem aan je eigen netwerk knopen. Vaak is dat op het 2.4ghz wifi netwerk. Een gecombineerde SSID kan ook nog wel eens een probleem zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door ppeterr op 25-12-2023 15:13 ]
Dat klopt, alleen zend die de hotspot niet uit.ppeterr schreef op maandag 25 december 2023 @ 15:02:
[...]
Ik denk dat de F9 een eigen hotspotje opzet waarmee je via de app even moet connecten, vervolgens kan je hem aan je eigen netwerk knopen. Vaak is dat op het 2.4ghz wifi netwerk. Een gecombineerde SSID kan ook nog wel eens een probleem zijn.
[YouTube: How to Connect Dreame F9 with Mi Home APP]
Ik denk dat gezien het toestel een vorige eigenaar had, deze op 1 of andere manier een complete reset nodig heeft zodat hij de hotspot terug uitzend en alle 'banden' met de vorige zijn netwerk wist. Alleen weet ik niet hoe
Dit heb je vast al gedaan?Cyberdemon schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 08:22:
[...]
Dat klopt, alleen zend die de hotspot niet uit.
Ik denk dat gezien het toestel een vorige eigenaar had, deze op 1 of andere manier een complete reset nodig heeft zodat hij de hotspot terug uitzend en alle 'banden' met de vorige zijn netwerk wist. Alleen weet ik niet hoe
https://www.hardreset.info/devices/xiaomi/xiaomi-dreame-f9/
Mischien een idee, om er even een tooltje bij te pakken op je telefoon. Waarmee je de bezetting van de wifi signalen kan analyseren in je omgeving. Of een ander device, iemand anders zijn telefoon eens kijken of hij daar wel in het lijstje voorkomt.
Raar probleem.
Raar probleem.
Heb je hier wat aan?
https://www.hardreset.inf...-f9/Reset-Wi-Fi-Settings/
https://www.hardreset.inf...-f9/Reset-Wi-Fi-Settings/
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Dit is het probleem. De wifi indicator licht totaal niet op. Heb dit uiteraard ook geprobeerd maar hoor enkel 'ready for network' niet reset. Ik zal inderdaad eens kijken naar zon tooltje.
[ Voor 27% gewijzigd door Cyberdemon op 26-12-2023 09:02 ]
Wifi kan natuurlijk ook defect zijn, dat die daarom retour is gegaan.
Ik vermoed eerlijk gezegd al langer dat dit het probleem is. Staat intussen klaar om retour te gaan. Hopelijk doen ze er nog wat meeArn0uDz schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:13:
Wifi kan natuurlijk ook defect zijn, dat die daarom retour is gegaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberdemon op 26-12-2023 20:47 ]
Pagina: 1