Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vldmrvngl
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 25-12-2023
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een Samsung LC49RG90SSPXEN gekocht. Over het algemeen ben ik zeer tevreden, echter is er één grote ergernis.

Het scherm valt soms gewoon uit. Ik ben dan bv op het internet aan het scrollen, en rechts spelletje aan het spelen, en dan wordt het scherm zwart. Niet het zwart wanneer je erg volledig uit is, maar zo grijs.

Ik zie dan in de linkerbovenhoek "display" te staan maar verder doet ie niks. Als ik de kabel uit en in de pc haal, dan krijg ik weer beeld, maar ook niet altijd. Soms is het gewoon een kwestie van wachten. Zeer vervelend!

Soms probeer ik met de kop de aan het scherm de display poort te veranderen, en ook dit biedt soms maar een oplossing.

Ik heb al mijn drivers geüpdatet, frequentie veranderd en zelfs binnen gedaan in de winkel, waar ze zeiden dat ze op het eerste zicht geen probleem zien.

Dit gebeurt soms meerdere malen op een dag, en soms 4 à 5 dagen helemaal niet

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
De connectie is niet goed, probeer kabels eens eruit te halen en opnieuw we stevig in te steken. (Beide kanten, zowel pc als scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Andere kabel proberen.
Andere uitgang van de videokaart proberen.
Driver van de videokaart verwijderen met DDU en vervolgens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Is het niet een driver crash? Wat voor videokaart heb je?

AMD Ryzen 9 7945HX3D | Minisforum BD790i X3D| Gigabyte GeForce RTX 5070Ti | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD | Fractal Design Terra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Jammer dat het niet continu is, dat is lullig om te troubleshooten zo.
Ik neem aan windows.
Ik begin een beetje een broken-record te lijken maar;
Kijk nadat het gebeurd is in je eventvwr.exe of er op dat tijdstip iets staat dat betrekking kan hebben op dit probleem. (Of kijk nu als je weet wanneer het gebeurd is,m dat logboek gaat vrij ver terug meestal)

[ Voor 14% gewijzigd door MrMonkE op 25-12-2023 10:46 ]

★ What does that mean? ★