Ik heb in de badkamer tegen het plafond aan een kiepraampje zitten in een kunstof kozijn, met zo'n uitzetarmpje.
Nu kan ik daar nét bij als ik op de badrand ga staan, maar mijn dochter niet. Met name ook omdat het raampje ~15 cm diep zit tov de muur.
:strip_exif()/f/image/0WRd9cBQxZ23E5tc6ayKd43Z.jpg?f=fotoalbum_large)
(ja, ik moet er ook weer eens schoonmaken...
)
Ik zoek dus iets van een verlengarm om dat raampje open te kunnen doen. Lastige is dus die inspring afstand, waardoor een lange rechte stok vrij awkward over dat randje komt te hangen
Heeft zoiets een officiele naam? Ik kan weinig vinden via google.
Ik heb helaas ook geen stroom bij de hand, dus een electrische uitzetter kan ook niet zonder veel breekwerk (op batterijen mag wel). De bekende AXA opener (https://www.karwei.nl/ass...CPpoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds) zou ideaal zijn, maar de kozijnconstructie lijkt mij niet te passen bij wat AXA nodig heeft. Ik zou hem dan op een verhoginkje van ~5 cm moeten monteren en waar moet ik dat dan weer netjes van maken..
Wie heeft een slimme oplossing?
Nu kan ik daar nét bij als ik op de badrand ga staan, maar mijn dochter niet. Met name ook omdat het raampje ~15 cm diep zit tov de muur.
:strip_exif()/f/image/0WRd9cBQxZ23E5tc6ayKd43Z.jpg?f=fotoalbum_large)
(ja, ik moet er ook weer eens schoonmaken...
Ik zoek dus iets van een verlengarm om dat raampje open te kunnen doen. Lastige is dus die inspring afstand, waardoor een lange rechte stok vrij awkward over dat randje komt te hangen
Heeft zoiets een officiele naam? Ik kan weinig vinden via google.
Ik heb helaas ook geen stroom bij de hand, dus een electrische uitzetter kan ook niet zonder veel breekwerk (op batterijen mag wel). De bekende AXA opener (https://www.karwei.nl/ass...CPpoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds) zou ideaal zijn, maar de kozijnconstructie lijkt mij niet te passen bij wat AXA nodig heeft. Ik zou hem dan op een verhoginkje van ~5 cm moeten monteren en waar moet ik dat dan weer netjes van maken..
Wie heeft een slimme oplossing?
[ Voor 8% gewijzigd door superduper op 24-12-2023 16:46 ]
:strip_exif()/f/image/sq4YgXPivaDPCh0m4Bgyeidk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TIGaROFwvMaDxvhY60JaEZ0g.jpg?f=fotoalbum_large)