Ik wil sinds kort een (zivere) Pioneer DJM-600 mengpaneel kopen, alleen kan ik 'm in Nedeland alleen in het zwart vinden.
Dat wil ik dus niet, want mijn Sony koptelefoon, Technics en zelfs mijn Stanton trackmaster II zijn zilver.
Ik heb daarom ff op 't internet gekeken en volgens mij kan je 'm alleen in de V.S. bestellen in 't zilver, maar als je 'm daar vandaan haalt dan betaal je je scheel
(3400,- tegenover 2289,- in NL). En als er wat mee is dan moet je 't zeker weer terug naar de V.S. sturen.
Weet iemand misschien waar ik dit mengpaneel kan vinden in Nedeland, ergens in Europa of op 't internet (behalve uit de V.S., want daar kost ie $1199,99 ex btw en transport kosten)

Mooi he....
Ik heb daarom ff op 't internet gekeken en volgens mij kan je 'm alleen in de V.S. bestellen in 't zilver, maar als je 'm daar vandaan haalt dan betaal je je scheel
Weet iemand misschien waar ik dit mengpaneel kan vinden in Nedeland, ergens in Europa of op 't internet (behalve uit de V.S., want daar kost ie $1199,99 ex btw en transport kosten)