Ik heb een JUNG tastdimmer geplaatst (serie LED 2x 3-50W (1712 DE) - 1 schakelaar 2 knoppen) om een lamp te dimmen. Alleen merk nu dat mijn oude led inbouw spots die op de andere knop zijn aangesloten niet op werken, dat is; ze blijven nu permanent aan en reageren niet op de dimmer
Mogelijk zit er een trafo in het plafond die de boel verstoort. Of het is dat led inbouwspots zelf al 'slim' zijn, middels een normale schakelaar kan ik ze in 3 standen van helderheid plaatsen, door snel achter elkaar de schakelaar aan en uit te zetten. Ik heb geen type nummer van deze units
Mocht iemand mij hierin kunnen bijstaan, ik hoor graag van je. Ik ga later op de dag een testen met andere LEDs
Mogelijk zit er een trafo in het plafond die de boel verstoort. Of het is dat led inbouwspots zelf al 'slim' zijn, middels een normale schakelaar kan ik ze in 3 standen van helderheid plaatsen, door snel achter elkaar de schakelaar aan en uit te zetten. Ik heb geen type nummer van deze units
Mocht iemand mij hierin kunnen bijstaan, ik hoor graag van je. Ik ga later op de dag een testen met andere LEDs
[ Voor 21% gewijzigd door crz06 op 24-12-2023 12:59 . Reden: nieuwe invalshoek ]
:strip_exif()/f/image/8HkOJfJFUArrFdidUXrTecgH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DkVFuGkmyL6kLQPujaTTEdsE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PiNAPr8FF9LZFuJU5yJN5yaz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IhmIxwWSFLWlstZouph5JzDG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pd9bqKe1bHuW1OcFbOcSifsg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rjmc8KFIFxwbPrYVdSk8udHA.jpg?f=fotoalbum_large)