Een goede vriend van me wilde nakijken of zijn desktop geupdate kon worden naar Windows 11.
Hij kreeg echter een melding dat dit niet ging i.v.m. de TPM wat nog niet goed zou staan.
Nou heeft hij met wat hulp van Google dit aangepast in de BIOS, echter mist hij nu zijn HDD.
PC start wel nog gewoon op (via de SSD schijf), maar de meeste data staat dus op die losse HDD.
PC draait momenteel nog steeds op Windows 10 Home. Ik voel wel dat de HDD nog leven toont dus hij is nog niet helemaal overleden.
De schijf is niet zichtbaar in de BIOS of in schijfbeheer.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Onderstaand zijn PC:
Hij kreeg echter een melding dat dit niet ging i.v.m. de TPM wat nog niet goed zou staan.
Nou heeft hij met wat hulp van Google dit aangepast in de BIOS, echter mist hij nu zijn HDD.
PC start wel nog gewoon op (via de SSD schijf), maar de meeste data staat dus op die losse HDD.
PC draait momenteel nog steeds op Windows 10 Home. Ik voel wel dat de HDD nog leven toont dus hij is nog niet helemaal overleden.
De schijf is niet zichtbaar in de BIOS of in schijfbeheer.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Onderstaand zijn PC:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xEj5QI3CWBVVkpr5tSITCtth.jpg?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door daboytommy666 op 23-12-2023 18:12 ]