Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Mijn vraag
Mmmmh nu met android 13 is me iets opgevallen: als ik mijn gsm uit de broekzak haal en draai of gewoon oppak vanaf tafel dan gaat mijn scherm al aan, is dat af te zetten?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Lineageos 20
poco x3 pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zien niet direct iets staan tussen al de settings, maar kan er ook over kijken.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Beste antwoord (via Damic op 23-12-2023 16:25)

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:54
Bij m'n oude Xiaomi 's, en nu ook bij m'n Moto, is er een optie "scherm aan bij optillen" of iets in die trant.
Even zoeken in de instellingen (vak kan je "zoeken" door de settings) en onder het kopje Scherm, of Beveiliging.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:54
Bij m'n oude Xiaomi 's, en nu ook bij m'n Moto, is er een optie "scherm aan bij optillen" of iets in die trant.
Even zoeken in de instellingen (vak kan je "zoeken" door de settings) en onder het kopje Scherm, of Beveiliging.

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

hansie_k schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 15:22:
Dit idd, wat ook al jaren bestaat.

https://www.manua.ls/xiaomi/poco-x3-pro/manual?p=18

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:38

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Topicstarter
Ow dat heb ik nooit gemerkt.

Maar het is dus Lift to check phone en staat onder Display > Lock screen > Lift to check phone.
https://www.techbone.net/...anual/raise-to-wake-phone

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag