Waar kan ik nog aan nintendo 8-bit spellen komen?

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb laatst mijn oude nintendo (NES) weer eens aangesloten. En nu ben ik weer helemaal in de ban van Super Mario Bros en zo!!! Nu mijn vraag: kan ik nog ergens van die spellen kopen? Worden ze nog ergens verkocht? Of wil iemand ze verkopen?

Ben benieuwd...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:37
Vraag en aanbod?

of op iets als ibazar of 2ehands ofzo

Flickr | Lego collectie

• DarkTide
  • Niet online
Bij vraag en aanbod is niks te vinden. Op Ibazer en ricardo ook nix... Jammer, want het lijkt me leuk om een boel "nieuwe" spellen te krijgen...

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

www.nedgames.nl kan je volgens mij nog wel wat krijgen en anders kan je het beste naar van die kleine gamewinkeltjes gaan waar ze alleen maar games verkopen hier hebben ze vaak ook nog wel retro-games te koop voor NES, SNES, SMS, Megadrive etc... (8>

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dan kan je ook nog bij www.qoop.nl kijken. Of anders de ViaVia (voormalig De Partikulier).

• RJ
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Briefjes ophangen bij de AH en de Edah enzo ?
Misschien dat dat helpt :? ?

RJ

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

Wat dacht je van de Zwarte Markt in Beverwijk.
Daar heb je nog altijd honderden kraampjes met Nintendo 8bit games.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-01 22:40

koornee

3!

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Uhmm..

Waarom spelletjes kopen als je het ook met een emulator kan doen? Ik speel alle marioŽs gewoon via een emulator op mijn pc :9~

(Gewoon ff zoeken naar nes+emulator)

https://powershellisfun.com

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:22
Op rommelmarkten zie ik altijd heel veel 8bit spellen liggen voor een knakie ofzo. Zie je meestal toch nog wel de toppers zoals zelda en mario. En als je helemaal verslingerd bent kan je ook ff een emulator downen. Als je dan ff verder zoekt vind je vanzelf ook roms die je dan "eigenlijk" weer moet wegdonderen binnen 24 uur, wie doet dat eigenlijk >:)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Google

Daar haal ik ze altijd vandaan.

There is no art to find the minds construction in the face

• SuperKneus
  • Laatst online: 15:56
Misschien op de hcc beurs in utreg,

Zie daar nog wel eens spellen liggen van de snes

Ivo

Verwijderd

www.marktplaats.nl

www.2dehands.nl

De groeten,
R. van der Kieft B-)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op alle genoemde 2e hands sites staan ze gewoon hoor...beter zoeken.

Ik ben zelf ook naar die dingen op zoek voor mijn 4 jarige zoontje die binnenkort 5 wordt. Leek me leuk om te geven, hij is helemaal gek van zijn NES.

Maar die knakkers vragen er veel teveel voor, 35 piek voor een cartridge van 10 jaar ?? doeiiii

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 07 september 2001 11:39 schreef ThaNobius het volgende:
Wat dacht je van de Zwarte Markt in Beverwijk.
Daar heb je nog altijd honderden kraampjes met Nintendo 8bit games.
Iemand die dit kan bevestigen en die er recentelijk nog is geweest? Misschien is dat de moeite waard om naar toe te karren (kom uit O. Gelderland).
Let me know plz

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 11:05 schreef DarK_M het volgende:
www.nedgames.nl kan je volgens mij nog wel wat krijgen en anders kan je het beste naar van die kleine gamewinkeltjes gaan waar ze alleen maar games verkopen hier hebben ze vaak ook nog wel retro-games te koop voor NES, SNES, SMS, Megadrive etc... (8>
Klopt, hier in de winkel in Apeldoorn ligt er een hele vitrine er vol mee, in groningen volgens mij ook, maar dan ben ik al een tijdje niet meer geweest.

Verwijderd

videotheken doen vaak hun oude collectie games eruit. dat heb ik iig gezien bij 2 afzonderlijke zaken.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Hier in Gouda hebben ze ze bij de intertoys ook nog geloof ik.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 15:46 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Iemand die dit kan bevestigen en die er recentelijk nog is geweest? Misschien is dat de moeite waard om naar toe te karren (kom uit O. Gelderland).
Let me know plz
Ik kom uit Beverwijk dus ben ik er regelmatig en ik zie ze nog altijd liggen bij de kraampjes.

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Op ibazar inderdaad, daar heb ik echt een paar gouwe ouwe vandaan. Ik betaalde voor 7 spellen een meier waaronder metroid en kid icarus. Pas wel op voor Zelda, want die gaan soms voor 50 piek weg, en Zelda 2 heb ik zelfs al voor 75 (!) gulden weg zien gaan.

Dan ben je echt een verslaafde :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
Op vrijdag 07 september 2001 09:50 schreef BlackTide het volgende:
Ik heb laatst mijn oude nintendo (NES) weer eens aangesloten. En nu ben ik weer helemaal in de ban van Super Mario Bros en zo!!! Nu mijn vraag: kan ik nog ergens van die spellen kopen? Worden ze nog ergens verkocht? Of wil iemand ze verkopen?

Ben benieuwd...
Ik zou dan Turtles 1 en 2 kopen. Die waren echt strak !! :P

dikzak

Verwijderd

Ik heb er nog een doos vol met NES spellen (+/- 15). Inclusief Zapper en de robot, Robotic Operating Buddy (R.O.B.).

Maar ik verkoop het niet >:)

Verwijderd

wat voor spellen wil je?

Verwijderd

Ik denk op een rommelmarkt!!!

• GZ

GZ

!!

Op zaterdag 08 september 2001 17:55 schreef _Sanniej_ het volgende:
wat voor spellen wil je?
Betekent dit dat je er een aantal hebt en mischien verkoopt???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• hemiparo
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 15:46 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Let me know plz
Gelderland? Misschien eens makkelijker om naar Cuijk te rijden. Elke zaterdag vrije markt en in de eerste hal (geloof ik) staan zeker 2 kraampjes die deze aanbieden. Vele soorten en ong. 15,00 per stuk. Standplaatsen zijn vast dus voorlopig staan ze er nog wel.

Verwijderd

broertje heeft er een paar. vooral SNES. maar ook een paar NES. stelt niet veel voor, maar als ik weet wat i wilt hebben?

Verwijderd

zet een advertentie in de vondst http://www.vondst.nl
of koop de vondst, staat altijd vol met mensen die die oude spellen willen verkopen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm ff tijdje niet gekeken, tnx lui

• DarkTide
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 17:55 schreef _Sanniej_ het volgende:
wat voor spellen wil je?
Zelda
Mario 2
Megaman
Turtles

o.a.!!!!!!!
Maar ik heb nog steeds niks gevonden....

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op zondag 09 september 2001 13:24 schreef _Sanniej_ het volgende:
broertje heeft er een paar. vooral SNES. maar ook een paar NES. stelt niet veel voor, maar als ik weet wat i wilt hebben?
Alles wat een beetje speelbaar is voor een 4jarige...

• DarkTide
  • Niet online
Op zondag 09 september 2001 13:24 schreef _Sanniej_ het volgende:
Zelda
Mario 2
Megaman
Turtles

Die zou ik o.a. wel graag willen hebben... Heb je wat in de verkoop/ruil dan??????? LET ME KNOW!

• DarkTide
  • Niet online
Verkoopt/ruilt niemand iets??? :(

• DarkTide
  • Niet online
helaas...

Verwijderd

Ik ben ook druk op zoek. Ik was een paar weken geleden nog in de bazaar in beverwijk, maar niets gezien hoor :(

Degene die ik echt heel graag wil hebben is snake rattle-n-roll.

• DarkTide
  • Niet online
Ik ga naar de eerstvolgende vlooien/rommelmarkt toe. Hopelijk hebben ze dan wat.
Er zijn zelfs mensen die die spellen voor 100 piek per stuk verkopen! Alhoewel ik dat misschien ook wel voor zelda over zal hebben :):)

• GZ

GZ

!!

Kunnen we niet iets van een petetie maken zodat Nintendo NL weer 8-bit spellen gaat importeren uit Japan???????

Verwijderd

Heb misschien nog wel een paar in de kast liggen, die mag je dan wel hebben... zal 'm morgen wel even leegtrekken

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 14:26

T-8one

take it easy, take a sisi

hier in apeldoorn zit een playstation winkel en die verkoopt nog allerlei ouwe games voor verschillende consoles probeer daar eens

have fun

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• DarkTide
  • Niet online
update:

Was hier in Hoog Catharijne naar een computerwinkel gegaan. Was net te laat, de man had al alle NES spellen verkocht :(:(

Oja, had ook nog spellen op een rommelmarkt gezien: F*cking duur man! Ze vroeg vaker 75 piek per spel!!!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Tjek idd de kleinere gamestores...

Hier in Dordrecht heb je bijvoorbeeld een knakker zitten die ook allemaal oude spellen verkoopt/inkoopt.

Een soort geregelde "swap"-handel dus. Leuke spellen nog er tussen!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand een shop in Limburg?

Ik zoek een SNES met games, omgeving Landgraaf (Bij pinkpop in de buurt dus)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:37
Op vrijdag 07 september 2001 12:27 schreef -={Fred_Perry}=- het volgende:
Uhmm..

Waarom spelletjes kopen als je het ook met een emulator kan doen? Ik speel alle marioŽs gewoon via een emulator op mijn pc :9~

(Gewoon ff zoeken naar nes+emulator)
Ik ook, maar als je de orignele feeling erbij wilt hebben met een echte Nintendo en spellen zou ik gewoon op I-bazar of Ricardo.nl kijken.

Mario rulez 8-)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op de zwarte markt in Beverwijk kun je die spellen voor 13 kopen.
Zelf koop ik daat ook spellen omdat ik nog een NES heb. O+

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik speel NES games op me Gameboy Advance met PocketNES of Famicom Advance, loopt als een tierelier :9

Maar daar heb je niks aan ;) Ik zie nog vaak genoeg oude spellen langskomen op de 2ehands sites, zoek anders eens met http://www.vergelijk.nl (onder vergelijk direct > veil en aanbod), die doorzoekt een groot aantal sites tegelijk.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1