Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Online gamen met vrienden, bijv. Rainbow Six. Offline wil ik o.a. City Skyline proberen en ben ik meer van de simulator / strategie spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een harde limiet maar alleen een GPU van 2k vind ik een beetje te gek. Ik wil wel graag kwaliteit en dat heeft meestal zijn prijskaartje.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een mATX kastje die ik graag wil hergebruiken. De LianLi PC-V354B.
Ik heb een 40” LG 40WP95C die ik voor programmeren gebruik en in eerste instantie wil gebruiken, maar waarschijnlijk ga ik nog een specifiek 4K game scherm aanschaffen met lage ms en meer hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit vind ik het belangrijkste en daar ben ik bereid meer voor te betalen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil maar geen waterkoeling. Enigszins energiezuinig als het niet op de max draait.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb BBG’s en reviews afgespeurd en uiteindelijk een lijstje gemaak. Hier krijg ik graag een stukje feedback op. ‘Vroeger’ was ik goed bij met de markt en wat er te krijgen was, maar ik merk dat ik oud word en er veel veranderd is. Ik zoek dus vooral kwaliteit wat nog lang meegaat maar het hoeft ook weer niet het duurste van het duurste te zijn.
Online gamen met vrienden, bijv. Rainbow Six. Offline wil ik o.a. City Skyline proberen en ben ik meer van de simulator / strategie spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een harde limiet maar alleen een GPU van 2k vind ik een beetje te gek. Ik wil wel graag kwaliteit en dat heeft meestal zijn prijskaartje.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een mATX kastje die ik graag wil hergebruiken. De LianLi PC-V354B.
Ik heb een 40” LG 40WP95C die ik voor programmeren gebruik en in eerste instantie wil gebruiken, maar waarschijnlijk ga ik nog een specifiek 4K game scherm aanschaffen met lage ms en meer hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit vind ik het belangrijkste en daar ben ik bereid meer voor te betalen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil maar geen waterkoeling. Enigszins energiezuinig als het niet op de max draait.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb BBG’s en reviews afgespeurd en uiteindelijk een lijstje gemaak. Hier krijg ik graag een stukje feedback op. ‘Vroeger’ was ik goed bij met de markt en wat er te krijgen was, maar ik merk dat ik oud word en er veel veranderd is. Ik zoek dus vooral kwaliteit wat nog lang meegaat maar het hoeft ook weer niet het duurste van het duurste te zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 379,90 | € 379,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650M-PLUS WIFI | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB GAMING OC | € 1.259,- | € 1.259,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-C14S | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 120mm PWM | € 22,27 | € 22,27 |
1 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 140mm PWM | € 23,29 | € 23,29 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 114,72 | € 114,72 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-850 ATX 3.0 Zwart | € 132,99 | € 132,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (Gamers Pack) | € 185,- | € 185,- |
Totaal | € 2.391,07 |
Throughout the centuries there were men who took first steps, down new roads, armed with nothing but their own vision.