ESP poweren via Bruin/zwart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-05 22:02
Ik wil een MMwave sensor (die aan een ESP zit) plaatsen op de plek waar nu een ventilator zit ( op het toilet)

De ventilator gaat weg en het gat zal worden afgedekt, als het goed is maakt dat voor de sensor niet uit.

Nu wil ik de stroomdraden waar de ventilator nu aan zit gebruiken om de ESP te poweren, dus heb dan een transformator nodig. Bestaan ze überhaupt met een usb uitgang of zal het neerkomen op 220v in de transformator en 5v kant solderen op de ESP? Ik zag een open-chassis transformator, maar heb het ook het liefst niet zo open en bloot. Iemand een suggestie? Of andere tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Een voeding zoals de HLK-PM01 is wat je zoekt denk ik. De 230V kant solderen en vervolgens netjes afwerken met krimpkous uiteraard. Deze module is in NL o.a. bij TinyTronics te koop.

Ik meen dat er van 'Recom' ook een dergelijke module was, maar kan hem zo even niet vinden.

Als het een verlaagd plafond is dan zou je ook een contrastekker kunnen monteren en daar een willekeurige USB-telefoonlader in stoppen.

[ Voor 15% gewijzigd door ThinkPad op 22-12-2023 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCB87
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-05 22:02
Ik denk het ook! Dank voor je reactie. Volgens mij is dit inderdaad de beste en meest betaalbare manier om het te doen. Ik ga ermee aan de slag.

EDIT: Ik zag je edit over de contrastekker na mijn reactie. Dat is wellicht ook een optie. Top.

[ Voor 25% gewijzigd door DCB87 op 22-12-2023 21:40 ]