Plextor 24x vs Lite-On 24x verschillen???

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Namoh
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-01 16:32
Zijn er nog andere verschillen dan de hieronder genoemde!
Volgens mij zijn de supported formats hetzelfde, maar hebben ze soms hetzelfde beestje een ander naampje gegeven! :?

CORRECT ME IF I'M WRONG!

Als er geen andere verschillen zijn, dan ga ik niet voor 2Mb extra en 1 schrijfsnelheid meer (2 herschrijfsnelheden minder!!!) fl. 200 meer betalen, oftewel dan ga ik voor de Lite-On.

Lite-On LTR-24102B 24/10/40 CD-RW
Write24x, 20x (Z-CLV)
16x, 12x, 8x (CLV)
Rewrite10x, 8x, 4x, 2x
Buffer2 Mb
Read speed40x max
Access time120 msec
RecordingTrack At Once, Disc At Once, Session At Once, Multi-Session, Fixed and Variable Packet Writing

Supported FormatsCD-ROM (Mode 1 & Mode 2),  Mixed Mode, CD-ROM/XA (Mode 2, Form 1 & Form 2), CD-I/FMV, Video CD, CD-DA, Photo-CD (Single & Multi-Session), Karaoke CD, CD Extra, CD-R, CD-RW

Connection modeUDMA 33

FeaturesSMART-X (Smart Monitoring & Adjusting Read-speed Technology for eXtraction)
SMART-BURN (Smart Monitoring & Adapting Recording Technology for BURNing)

BurnProof or likewiseYes
Simulate RAW-DAO writing under CloneCDYes

Plextor PlexWriter PX-2410TA 24/10/40 CD-RW
Write24x, 20x (Z-CLV)
16x, 12x, 4x, 1x (CLV)
Rewrite10x, 4x
Buffer4 Mb
Read speed40x max
Access time140 msec
RecordingTrack At Once, Disc At Once, Session At Once, Multi-Session, Fixed and Variable Packet Writing

Supported FormatsCD-ROM (Mode 1), CD-ROM (Mixed Mode), CD-ROM XA (Mode 2, Form 1 & Form 2), CD-DA,  CD-I (MPEG Movies), Video CD, Photo-CD, CD-Extra (CD-Plus), CD+G, CD Text

Connection mode UDMA 33

Features PoweRec II (Plextor Optimised Writing Error REduction Control versie II)

BurnProof or likewiseYes
Simulate RAW-DAO writing under CloneCDNo

Sorry voor het onoverzichtelijke schema, maar ik heb geen idee hoe je een bestandje kan aanhechten (excel)!! :'(

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 17:50
De loopwerken zijn wel identiek (Sanyo meen ik). Maar waar het allemaal om gaat is de software (firmware) van de drive. En deze is wel verschillend.

De plextor heeft een betere support en meer cache.

Coïtus ergo sum

• Namoh
Hoezo betere support! Voor de Lite-On zijn (net als voor de Plex) al nieuwe firmware's, die de eerste problemen hebben opgelost!

Verwijderd

Lijkt wel of je kwaad bent/wordt >:)

Maargoed, als je voor de Plextor gaat heb je je 'return policy' (van 2 jaar meen ik). Gaat hij stuk, stuur je hem op, krijg een nieuwe of gerepareerde. Dit heeft lite-on niet.

Wat het voordeel van de Lite-on is, is dat hij gewoon stukken geodkoper is maar niet zo'n return service heeft.

*D

• Namoh
Ik kwaad, hoe kom je daarbij? Ben juist blij dat er mensen reageren op m'n post, zodat ik kan beslissen welke writer ik ga kopen. Weet iemand misschien of er nog andere verschillen zijn?

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Tja, open duur intrappen.

Prijs is een groot verschil
Service bij Plextor is beter
Kwaliteit van de Plextor is beter. Er is meer verschil dan ALLEEN de firmware. Het loopmechanisme komt van Sanyo, maar plextor ontwikkelt wel zelf de aansturing en andere I.T. in de drive. Dit wil NIET zeggen dat de lite-on slechte kwaliteit heeft.

Nu Plextor van zijn SCSI is afgestapt, zou ik voor de Lite-on gaan. Tenzij je zeer veel productie wilt draaien, neem dan de Plextor.

B.t.w. ik heb zowel een plextor als een lite-on. 8-)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Namoh
Hoezo kwaliteit van de Plextor beter? :? Waar is dit op gebaseerd? Uit de reviews blijkt dat de Lite-On alles kan wat de plextor kan, maar (bijna) alles wel sneller. Ik heb trouwens nog geen berichten gehoord over Lite-On writers die het begeven hebben.

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-04 15:35
Plextor is gewoon de INTEL processoren onder de AMD's :)

Ik heb hier trouwens een 16x10x40 lite-on naar volle tevredenheid werken. (al had ik er toen 200 meer voor over gehad had ik de plextor genomen)

• Namoh
Hier kan ik op ingaan, maar doe het maar niet! ;) Anders gaat dit topic straks heel ergens anders over. :)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:25

nexhil

BAM!

Op vrijdag 07 september 2001 10:39 schreef Namoh het volgende:
Hier kan ik op ingaan, maar doe het maar niet! ;) Anders gaat dit topic straks heel ergens anders over. :)
jij zegt wat ik denk ;)

• Rick2001
  • Laatst online: 15-04 14:08

Rick2001

9950X delidded en direct die

Sommige mensen denken ook echt dat deze schrijvers hetzelfde zijn. |:( NOT
Plextor gebruikt net als LITE-On een aantal onderdeeltjes van SANYO. That's all.
Lite-on is goed voor het geld en Plextor heeft de beste en langste service.
De Plextor komt meestal uit de testen als een van de beste en de lite-on daar achter.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• Cartman!
  • Niet online
er kan 10X gezegd worden dat de plextor beter service heeft, maar lite on (of je leverancier) zal echt niet zeggen zak maar in de stront als ie kapot is.

Om even een stom voorbeeld te noemen :

bij konmar is er een klanten toilet voor als je naar de plee moet tijdens het winkelen. erg mooi en handig. service ala plextor dus.

maar als je bij de AH bent en je moet naar de wc kan dat ook gewoon, je moet het alleen ff vragen en je kan lekker pissen. :)

kortom, als er niet duidelijk genoemd word bijv. dingen die met service te maken hebben betekent het niet dat je maar in de stront kan zakken. Misschien kan je um ook wel gewoon inwisselen bij lite on.......

jaja, * Cartman! werkt bij AH :P

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 10:30 schreef Namoh het volgende:
Hoezo kwaliteit van de Plextor beter? :? Waar is dit op gebaseerd? Uit de reviews blijkt dat de Lite-On alles kan wat de plextor kan, maar (bijna) alles wel sneller. Ik heb trouwens nog geen berichten gehoord over Lite-On writers die het begeven hebben.
Er zijn anders al topics over moeilijkheden met de Lite-on op het forum van Tweakers.
Zie Search.....

Verwijderd

het jasje is ook beetje anders >:)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-04 08:57
Service van Plextor vind ik onovertroffen.
Stuur email, krijg RMA nummer, bellen met transport, binnen paar dagen nieuwe(goed werkende) drive in huis. (Kost je niks)

Wie doet dat hun na. ??

Met de 24x hebben ze zelfs 2 jaar onsite. :9

Lite-On maakt gebruik van een aantal zelf ontwikkelde technieken, smartburn en smartX.

Plextor heeft nog altijd de originele burn-proof , dat heeft Lite-On dus niet (meer).

• Hoyden
Ook snap ik niet dat mensen er zo lang over twijfelen wat ze nu wel of niet moeten kopen.

Je kunt toch zelf wel een beetje beslissen ?

Je leest zoveel over Plextor vs LiteOn, je word er gek van.

Lees de testen en zie welke je wilt hebben..
Plextor is gewoon geen Lite-On.......................

• Namoh
Lite-On heeft dus niet de originele BURN-PROOF. Wat maakt dat uit? Er zijn zat andere merken die ook niet de originele burn-proof hebben, maar het resultaat blijft hetzelfde: GEEN UNDER-RUNS meer. Dus of het de originele burn-proof is of hetzelfde principe onder een andere naam maakt mij niks uit.

Uiteraard kan ik zelf beslissen, maar dan wil ik m'n beslissing wel doen als ik weet dat ik alle informatie heb!

Mag je tegenwoordig niet eens meer om informatie vragen.....

En je hebt gelijk: Plextor is nog lang niet Lite-On. ;)

• Hoyden
BurnProof , Smartburn, allemaal 1 pot nat voor de meesten.

Maar dat is dus o.a. een verschil tussen die 2. En dat lijkt me geen stukje firmware, zoals sommigen zeggen dat dat grootste verschil is.. Of ik zie het verkeerd, dat kan natuurlijk ook.

• Namoh
Ze hebben beide een methode tegen under-runs (wat maakt de naam uit de resultaten komen op precies hetzelfde neer). Dus als het enige verschil is als wat ik in m'n eerste post heb geschreven dan wordt het de Lite-On.

Nogmaals de vraag: weet iemand of er nog andere verschillen zijn tussen de Plex en Lite-On? En dan dus niet over garantie beginnen, maar meer over support simulating writing in CloneCD, supported formats, (her)schrijfsnelheden, buffer, etc.

Verwijderd

Verschil in prijs.

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-04 21:30

Paladin

Play Ball!

aan al je reacties te zien ben je imho gewoon pro lite-on.
dus waarom koop je die drive dan niet gewoon? ik zelf heb plextor mede omdat ik altijd andere merken cd recorders heb gehad en altijd gezijk had en iedereen die plex had was bruut tevreden dus dat wilde ik ook maar is. tevens presteerd de plextorzeker met nieuwe firmware beter dan de lite on zeker in dao enz. dus als je hem ook wilt gebruiken als ripper is de plex beter. voorderest is ie 200 piek duurder maar je voelt gewoon dat de kwaliteit in zit drive is stuk zwaarder dan al mijn andere cd recorders.
en 2jaar on site garantie ik vind het toppie.

maargoed voorderest zit er weinig verschil tussen.
plextor degelijk-duurder
lite-on normaal-goedkoper

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op vrijdag 07 september 2001 15:13 schreef Namoh het volgende:
Ze hebben beide een methode tegen under-runs (wat maakt de naam uit de resultaten komen op precies hetzelfde neer). Dus als het enige verschil is als wat ik in m'n eerste post heb geschreven dan wordt het de Lite-On.

Nogmaals de vraag: weet iemand of er nog andere verschillen zijn tussen de Plex en Lite-On? En dan dus niet over garantie beginnen, maar meer over support simulating writing in CloneCD, supported formats, (her)schrijfsnelheden, buffer, etc.
Ik heb de Lite on sinds vanmiddag en hij bevalt me perfekt ben nu een werkende backup van RA2 (safedisc v2) aan het schrijven !! >:)

Turn it off and on again.

• Paladin

Paladin

Play Ball!

plexdoet dat ook perfect vanaf de 24 speed thnk god for that maargoed hij heeft een veel betere dao dan de lite on. kijk maar wat revieuws na en alles wat toen slecht ging is nu perfect in orde.
oftewel de plex is echt heel goed nu van de firmware updates van liteon weet ik weinig maar die zullen er ook niet voor niks zijn.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op vrijdag 07 september 2001 23:00 schreef Paladin het volgende:
plexdoet dat ook perfect vanaf de 24 speed thnk god for that maargoed hij heeft een veel betere dao dan de lite on. kijk maar wat revieuws na en alles wat toen slecht ging is nu perfect in orde.
oftewel de plex is echt heel goed nu van de firmware updates van liteon weet ik weinig maar die zullen er ook niet voor niks zijn.
Kijk hier eens

http://www.cdrinfo.com/hardware/plextor2410a/page8.shtml

Quote :

So how about the competition from LiteOn 24? Both drives ship the same time in the market but with a starting 30$(+) price gap. Plextor is faster but LiteOn is cheaper. Plextor has faster but LiteOn better DAE quality. Both support overburning, SD2 backups and have Nero 5.5x in the retail package. Which one is the best recorder? Hard to tell. Judge your own needs and decide which drive fits you better. After all it's YOU who always make the final judgement :-)

Ook kan de Lite on tot 99 min fikken en de plex 94

Het is gewoon heel makkelijk als niet veel cds fikt maar toch alle beveiligingen wil ...... moet je de Lite on kopen want hij is voor prijs/preformance weer het beste.

Fik je wel veel cds en heb je geen probleem met het prijsverschil (200 piek) dan zou ik de Plex kopen omdat het natuurlijk wel DE fikkers blijven .

Verwijderd

Ik zal je wat leuks vertellen...de LiteOn is sneller in het rippen van cd's met safedisk 2 dat noem ik ook een vet voordeel.

• Paladin

Paladin

Play Ball!

gaap dat is allang niet meer zo sinds de nieuwe firmware update van plex. die ript als je wil een sd2 cd's in 4 min maargoed je mag ze maar op 4 speed lezen. anders schijnt de beveiliging niet goed gekopieerd te worden.

maar die revieuws kloppen niet meer omdat voor beide firmwares enz beschikbaar zijn.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 17:44
als je naar de prijs kijkt is de keuze snel gemaakt, lijkt me. In elk VS verhaal komen beide branders goed over, tis nu een kwestie van jou keuze. Ik heb nog steeds de 8/4/32a plex (dat ding is onstervelijk), deze bevalt mij zo goed dat als ik een nieuwe brander zou moeten kopen ik persoonlijk weer voor een plextor ga. Maar die keuze zit meer tussen de oortjes. :)

• Hoyden
En nu nog maar afwachten hoe lang die lite-on's het uithouden.. , dat zien we over een jaar wel. :)

Ik ben niet tegen lite-on ofzo , maar kies liever voor zekerheid en 1 jaar langere garantie.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Plextor heeft 2 jaar garantie en een grotere buffer.
Laatste maakt niks uit sinds ze allebei antibuffer-under technologie hebben. De plextor heeft in tegenstelling van de LiteOn wel een fan vanachter. Als je veel backups maakt is dat wel handig. Maar als je eens per dag een cdke fikt dan maakt dat niks uit.

Dus: als je niet vaak brandt een LiteOn en anders een Plextor. Ik heb een 24x plex en ben zeer tevreden.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zaterdag 08 september 2001 17:03 schreef Chevy454 het volgende:
Plextor heeft 2 jaar garantie en een grotere buffer.
Laatste maakt niks uit sinds ze allebei antibuffer-under technologie hebben. De plextor heeft in tegenstelling van de LiteOn wel een fan vanachter. Als je veel backups maakt is dat wel handig. Maar als je eens per dag een cdke fikt dan maakt dat niks uit.

Dus: als je niet vaak brandt een LiteOn en anders een Plextor. Ik heb een 24x plex en ben zeer tevreden.
Als je veel Fans in je gemodde kast hebt boeit het niet hoor >:)

• Chevy454
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 17:52 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

Als je veel Fans in je gemodde kast hebt boeit het niet hoor >:)
Je zegt hetzelf: in je GEMODDE kast.
Niet iedereen, en zeker niet een compuleek gaat zijn kast modden.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

wat moet een computerleek nou met een 24x brander :? |:(

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 22:44 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:

[..]

Ik heb de Lite on sinds vanmiddag en hij bevalt me perfekt ben nu een werkende backup van RA2 (safedisc v2) aan het schrijven !! >:)
Slotje :P :)

• Chevy454
  • Niet online
Op zaterdag 08 september 2001 18:28 schreef crasher xl het volgende:
wat moet een computerleek nou met een 24x brander :? |:(
Waarschijnlijk een cd fikken. Hij/zij gaat het niet als bekerhouder gebruiken :)

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op zaterdag 08 september 2001 18:42 schreef jasperonline het volgende:

[..]

Slotje :P :)
Het is gewoon een backup hoor ;)
Maar hij fikt hem wel B-)

Verwijderd

weet uit zeer betrouwbare bron (niet nader te noemen) dat de plextor en de lite-on uit dezelfde fabriek en zelfs van dezelfde band lopen, alleen een ander smoeltje en een andere prijskaart eraan. Maar niet verder vertellen hoor.........

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 00:30 schreef binknl het volgende:
weet uit zeer betrouwbare bron (niet nader te noemen) dat de plextor en de lite-on uit dezelfde fabriek en zelfs van dezelfde band lopen, alleen een ander smoeltje en een andere prijskaart eraan. Maar niet verder vertellen hoor.........
Je "zeer betrouwbare bron" is niet betrouwbaar!!
Noem de naam ook maar niet.

Het bekende misverstand:
ze hebben alletwee het loopwerk van Sanyo,
maar de rest is van Plextor en Lite-on zelf.
Zoals de firmware.

Kijk voor meer informatie bij de Topics over Plextor.

Philips en Sony maken voor anderen loopwerken en electronica, maar dat wil niet zeggen dat het Philipjes en Sonietjes zijn.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:02
Op vrijdag 07 september 2001 13:31 schreef The Fox het volgende:
Service van Plextor vind ik onovertroffen.
Stuur email, krijg RMA nummer, bellen met transport, binnen paar dagen nieuwe(goed werkende) drive in huis. (Kost je niks)

Wie doet dat hun na. ??

Met de 24x hebben ze zelfs 2 jaar onsite. :9

Lite-On maakt gebruik van een aantal zelf ontwikkelde technieken, smartburn en smartX.

Plextor heeft nog altijd de originele burn-proof , dat heeft Lite-On dus niet (meer).
Wie dat nadoet? Mijn leverancier met de meeste baggermerken:

Bellen, volgende dag komt ie em omruilen :)
Handig als je hem wel eens ff helpt, helpt hij je ook :)

Harddiskfabrikanten hebben ook goede service: mailen, bellen of RMA via website, spul opsturen, binnen week nieuwe.

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 08:12

smallboy

N/A

Volgens mij wordt dit zo'n topic van
-PLEXTOR
-NEE LITE-ON!!

Koop gewoon de goedkoopste, dus lite-on. Als hij het een jaar eerder begeeft, so what? Dan koop je volgende keer een andere toch ?

Maar je moet maar zien.

• KBDE
  • Laatst online: 15-04 20:58
Koop gewoon de goedkoopste, dus lite-on. Als hij het een jaar eerder begeeft, so what? Dan koop je volgende keer een andere toch ?
Toen ik bovenstaande las dacht ik aan het volgende:
Stel, de liteon gaat daadwerkelijk eerder kapot (wat ik me dus niet kan voorstellen, laat dat even duidelijk zijn !)
Dan kun je dus wel door die 200piek wat je nu bespaard dan tegen die tijd een compleet nieuwe brander kopen wat tegen die tijd dan wellicht ook nog sneller is dan deze huidige.

Dus wat ik eigenlijk wil zeggen...
IMHO ben je dus eigenlijk altijd beter af met die liteon.. ;)

Ik weet in elk geval wat ik zou doen 8-)

• Chevy454
  • Niet online
Op zondag 09 september 2001 18:59 schreef KBDE het volgende:

Toen ik bovenstaande las dacht ik aan het volgende:
Stel, de liteon gaat daadwerkelijk eerder kapot (wat ik me dus niet kan voorstellen, laat dat even duidelijk zijn !)
Dan kun je dus wel door die 200piek wat je nu bespaard dan tegen die tijd een compleet nieuwe brander kopen wat tegen die tijd dan wellicht ook nog sneller is dan deze huidige.
[volgend jaar modus]
Wow, een 40x brander, is een volle minuut sneller dan een 24x brander.
[/volgend jaar modus]

Geduld is een schone zaak

• Namoh
Uit alle reacties kan ik opmaken dat er dus verder geen verschillen zijn tussen de 2!

Helaas is het wel weer (een beetje) een Plex vs Lite-On discussie geworden!

Maar als er verder echt geen verschillen zijn, dan ga ik toch voor de Lite-On.
Goedkoper, kan precies hetzelfde als de Plex, maar heeft een jaar minder garantie. Mocht ie na een jaar stuk gaan dan koop ik wel de topper van dat moment!
In november komen de eerste 32x speed writers. Jammie.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Voor de laatste keer: zijn er geen andere verschillen die de 200 gulden extra voor de Plex rechtvaardigen.

PS. Alsjeblieft geen Plex vs Lite-On reacties!!

• Paladin

Paladin

Play Ball!

ik zeg eerlijk dat er geen noemenswaardige functie verschillen inzitten. dat het binnewerk van de plextor waarschijnlijk wat degelijker is uigevoerd en daardoor misschien wat meer kan hebben kijkt niemand naar. 150 piek is best veel verschil maargoed ik zelf ben toch voor plextor gegaan mede omdat veel mensen die ik heb gesproken zeggen dat het binnewerk van een plex gewoon ontzettend goed is.

en ik koop geen fikker om binnen een jaar weer nieuwe te kopen 24 speed is snel zal namenlijk.

greetz Pala

• DustMan4u
  • Laatst online: 16-04 13:22
Ik zou dus zowiezo voor die plextor gaan al is het mara voor de 2 jaar garantie. Heb 3 jaar terug een Philips CDD3610 gehad die net na een jaar kapot was, maar er zat 3 jaar garantie op onze pc, dachten we, was dus op de pc, niet op accesoires (als Fikker, Geluidskaart(ja, die is na 2 jaar kapot gegaan)). M'n nieuwe Philips CDRW804K begint nu ook al weer enigzins vaag te doen soms, en er is al bijna weer een jaar voorbij, dus 2 years of waranty plz

Greetz

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:17

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo weer het zoveelste topic.

Lite-on = beste kwaliteits prijsverhouding
Plextor = beter service maar duurder.

die buffer moet je niet op letten want ze hebben allebei "burnproof" "smartburn" dus das onzin.

Wil je voor de naam gaan en de beter service en je hebt 2 meijers over, koop dat plextor.

Wil je voor de beste kwaliteits / prijsverhouding gaan, ga dan voor de lite-on.

Ik heb een plextor gehad, en heb nu een lite-on 24x, en over allebie ben ik zeer tevreden.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Ik weet zeker dat ik een lite-on neem.... alleen wat ik me afvraag 16x of 24x????????????????? ik bedoel het prijsverschil tussen de 16x en 24x is 62 piek! en die 24x doet het het fikken niet eens constant op 24x... of zijn er meer verschillen tussen deze twee branders?

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
ik weet het inmiddels wel.
morguh ff een 24x lite-on halen bij de locale computerboer (ja, ik woon in gr)
Pagina: 1