BT Tracker gebruiken zonder telefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henq00
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-05-2024
Mijn vraag
...Is er een mogelijkheid om een soort bluetooth station in huis te maken. Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om BT trackers in huis voor iemand geen mobiel kan gebruiken (beginnende dementie) Iemand een idee?

De vraag of je een bluetooth tracker kan gebruiken zonder mobiele telefoon. En of er iets bestaat voor thuis om een bluetooth signaal te krijgen.

De bedoeling is dat iemand op een simpel knpje drukt en dat de tracker dan beging te piepen.

Het is bedoeld van een vrouw van 88 met beginnende dementie. Een mobiele telefoon is uitgesloten.

Grt. Henk
...

[ Voor 41% gewijzigd door Henq00 op 22-12-2023 13:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSteverink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-04 20:16
Je zult iets duidelijker moeten zijn. Wat is een bluetooth-station?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:05

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat wil je specifiek bereiken? Bluetooth audio? Positiebepaling? Bewegingssensoren? Een muis? Toetsenbord? Filetransfers? Bluetooth kan nogal een hoop.

Teken het verhaal eens uit:

- Wie is de gebruiker?
- Wat moet die kunnen?
- Zijn er meer gebruikers? En wat moeten zij kunnen?
- Wat is de scope?

Stel dat je iemand wilt volgen (positiebepaling, precisie, etc) binnen een indoor omgeving met een bepaald gebied, al dan niet met ook een stukje outdoor, en dat je met een ander apparaat dan wilt kijken waar het te volgen onderwerp is, dan kan ik me wel wat eenvoudigers bedenken dan bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henq00
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik wil voor iemand die al haar spullen in huis kwijtraakt iets bedenken. Het gaat om een vrouw met beginnede dementie van 88 jaar. Nu is zij soms doodop van het zoeken. Soms 4 of 6 uur per dag. Een telefoon gebruiken lukt haar niet meer, anders was het eenvoudig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svdhorst
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-05 11:01
Zoiets?

https://www.sitconsecurit...2JlwuiEAQYCCABEgJy2fD_BwE

En dan natuurlijk wel de afstandsbediening ergens op de muur vastplakken, zodat die niet ook kwijt raakt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Zoiets: https://www.sitconsecurity.nl/key-finder-set.html ?

@svdhorst }:|

[ Voor 15% gewijzigd door P_de_B op 22-12-2023 16:11 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hvveen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 10:08
of deze
https://www.bol.com/nl/nl...?bltgh=v2WKzsSNPjc2lsYcxV

reageert op fluiten en klappen (hebje ookgadgets voor)

[ Voor 12% gewijzigd door hvveen op 22-12-2023 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 20:20
Henq00 schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 16:04:
Ik wil voor iemand die al haar spullen in huis kwijtraakt iets bedenken. Het gaat om een vrouw met beginnede dementie van 88 jaar. Nu is zij soms doodop van het zoeken. Soms 4 of 6 uur per dag. Een telefoon gebruiken lukt haar niet meer, anders was het eenvoudig.
Zelfde situatie, wij hadden van die tags aan de spullen gehangen, die maakten een geluid met een afstandsbediening. Alsnog portemonnee kwijt en hoorde niets, lag deze onder stapel kleding in de kast.

Vergis je er niet in dat als je haar de afstandsbediening hiervoor geeft dat ze deze ook kwijtraakt, de favoriete plek bij mijn moeder was overigens de koelkast. Mijn moeder zit nu een verzorgingshuis en er ligt best veel kleding in de koelkast als ik langs kom (en het wordt echte elke dag opgeruimd).

[ Voor 20% gewijzigd door Jron667 op 03-01-2024 22:37 ]

Pagina: 1