Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy
Vraag
Alle reacties
            Welke pas je ook wilt gebruiken, je zult een backend provider nodig hebben. En die bepaalt wat voor passen er allemaal gebruikt kunnen/mogen worden.
Ook een gewone pinterminal heeft een backend provider nodig....
Dat snap ik, maar zijn er palen waar je met pinpas kan betalen, en zo ja, welke/wie biedt dat aan?Croga schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:55:
Welke pas je ook wilt gebruiken, je zult een backend provider nodig hebben. En die bepaalt wat voor passen er allemaal gebruikt kunnen/mogen worden.
Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy
ARAL heeft er ééntje staan bij Hamburg in de buurt..... Maar dat zijn behoorlijk andere systemen dan die jij en ik thuis kunnen neerzetten.dubbelep schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:21:
Dat snap ik, maar zijn er palen waar je met pinpas kan betalen, en zo ja, welke/wie biedt dat aan?
Een RFID lezer heeft hele andere eisen dan een pinterminal. Zeker nu dat "chippen" niet meer bestaat en je altijd een identifier moet gebruiken is een pinterminal een veel ingewikkelder stuk technologie dan een RFID lezer.
            RFID is denk ik een stuk sneller/makkelijker te regelen. Z'n kaart/druppel heeft iedere electrische rijder, en door een backoffice te koppelen heb je meteen de facturatie etc... netjes geregeld.

[*] Error 45: Please replace user  
 Volg je bankbiljetten

Pagina: 1