Toon posts:

probleempje met max payne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet ik heb een nog al vaag probleem met max payne
ik heb een pIII 800 celeron 265mb internmem
asus v7700 + detonator drivers(weet ff niet welke versie)
maar het volgende gebeurt als ik max payne speel eerst trek ik het beere maar hoe verder ik in het spel kom hoe erger het word tot ik later in het spel in een soort dia show tercht zo langzaam word het verander ik de resolutie werkt 5 minuten daarna wordt de framerate weer heel laag ik weet het niet meer kent iemand dit probleem of is er een patch ofzo voor ik hoop dat iemand me kan help

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
TEN EERSTE: Wat een superonduidelijk tekst heb je getypt!!!!! Gebruik es wat punten en komma's of zo. Vind je het gek dat je geen reacties krijgt? Het is veels te veel moeite om jouw tekst te lezen!!!!!

TEN TWEEDE: Ja, dat probleem ken ik. Dat is volgens mij bij iedere computer zo (of je moet een supersnel systeem hebben). Hoe verder je in het spel komt hoe langzamer het allemaal gaat. Ik denk dat het er gewoon aan ligt dat er meer van je systeem geeist wordt in de latere levels.

Verwijderd

Topicstarter
sorry man had een beetje haast, zal in het vervolg
duidelijker typen.
Heel erg bedankt voor je reply :P

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 13:01

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kan ook zijn dat je RAM vol gaat zitten met nutteloze data, moet je ff maxmem ofzo installeren...
www.analogx.com geloof ik (zo uit mijn hoofd)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:29

Flotter

Pelipper!

Op vrijdag 07 september 2001 10:11 schreef BlackTide het volgende:
[...]

TEN TWEEDE: Ja, dat probleem ken ik. Dat is volgens mij bij iedere computer zo (of je moet een supersnel systeem hebben). Hoe verder je in het spel komt hoe langzamer het allemaal gaat. Ik denk dat het er gewoon aan ligt dat er meer van je systeem geeist wordt in de latere levels.
Vanaf Part hoeveel ongeveer? Ik zit nu in Part III en heb nog nergens last van...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 07 september 2001 09:29 schreef vlorp het volgende:
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet ik heb een nog al vaag probleem met max payne
ik heb een pIII 800 celeron 265mb internmem
asus v7700 + detonator drivers(weet ff niet welke versie)
maar het volgende gebeurt als ik max payne speel eerst trek ik het beere maar hoe verder ik in het spel kom hoe erger het word tot ik later in het spel in een soort dia show tercht zo langzaam word het verander ik de resolutie werkt 5 minuten daarna wordt de framerate weer heel laag ik weet het niet meer kent iemand dit probleem of is er een patch ofzo voor ik hoop dat iemand me kan help
is dat nieuw? pIII 800 celeron

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

ROFLMAO!!!!!

|:( HOE DOM KAN JE ZIJN

(niet offensief bedoelt hoor) maaar het is gewoon greappig

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 21:32 schreef Flotter het volgende:

[..]

Vanaf Part hoeveel ongeveer? Ik zit nu in Part III en heb nog nergens last van...
Dan denk ik dat je een snelle PC heb...
Bij mij gaat ie iig steeds ietsje langzamer....

Verwijderd

Ik heb nog nergens last van terwijl ik maar 64mb intern heb
Maar ik ben ook nog maar bij PART I chapter 8..

Verwijderd

Die van mij schokt als de ziekte part II chapter in het brandende restaurantje ;)

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:03
Duron 900 met 2MX 32 mb

Nergens last van. Je moet ook niet op 1200x1600 willen spelen. Heb je al geprobeerd om op 800x600 of 640x480 te spelen?

@WIN

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op maandag 17 september 2001 21:07 schreef BoneFly_ het volgende:
Die van mij schokt als de ziekte part II chapter in het brandende restaurantje ;)
[off-topic]
schitterend stuk is dat.
Die kleine gangen waarvan de muren vlam vatten, de lampen die daarna kapot springen.
En dan in de keuken die gasfles die recht op je af komt..
*eerste keer, in slow motion, naar links in het vuur gedoken :+
[/off-topic]

-------

Welk OS gebruik je ?

Mijn ervaring
Win 98 Superb (vooral na een frisse reboot)
Win2k mwah ging wel, nou niet echt super soepel
WinXP met die 21.81 drivers Superb (win2k had ik toen niet meer)

Natuurlijk is dit systeem afhankelijk, maar die bak van jouw moet dat best goed trekken ..

Hoe draait het nu dan ?
Pagina: 1