Virussen? Scan ze hier!
Vraag
Beste antwoord (via wildhagen op 22-12-2023 10:36)
Wij ook
Het probleem hebben we wel 'ns vaker gezien, alleen toen was de duur veel korter. Nu gebeurde het in de nacht en veel langer, maar loste het zich ook vanzelf op. De exacte oorzaak weten we nog niet, maar voor alsnog lijkt het eerder op een hardwareprobleem dan een DoS.
@Kees gaat dit verder rustig onderzoeken.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Alle reacties
Euh ik heb toch echt maar één keer gepost hoor 
Klinkt als een bug dit...
Virussen? Scan ze hier!
Inhoudelijk: 's nachts een DDoS gaat het principe een beetje voorbij, als je zo veel mogelijk users in de weg wil zitten, moet je dat juist tijdens een druk moment doen.
Of iemand is de IT beheerder aan het stangen tijdens de kerstborrel?
Qua onderhoud zou ik ook niet te veel veranderen zo net voor de kerst, ook een recept voor problemen.
Of iemand is de IT beheerder aan het stangen tijdens de kerstborrel?
Qua onderhoud zou ik ook niet te veel veranderen zo net voor de kerst, ook een recept voor problemen.
[ Voor 18% gewijzigd door Accretion op 22-12-2023 06:28 ]
* Raven mist berichten a la .plan: Server- & netwerkstatusmeldingen XII
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Een dDOS denk ik niet, want dan was de site niet te laden. Ik gok eerder een probleem in de werking van Tweakers.
Ben ook wel benieuwd
Ben ook wel benieuwd
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wij ook
Het probleem hebben we wel 'ns vaker gezien, alleen toen was de duur veel korter. Nu gebeurde het in de nacht en veel langer, maar loste het zich ook vanzelf op. De exacte oorzaak weten we nog niet, maar voor alsnog lijkt het eerder op een hardwareprobleem dan een DoS.
@Kees gaat dit verder rustig onderzoeken.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Mogelijk waren er nog wat (of 1) systemen niet helemaal online toen je postte.wildhagen schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 06:26:
Euh ik heb toch echt maar één keer gepost hoor
Niet?
[Specs]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.