Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal voornamelijk gebruikt worden om op te gamen met discord en Twitch op de achtergrond. Games zijn PUBG (Playerunknown Battlegrounds), Avatar: Frontiers of Pandora en Hogwarts legacy.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max is €2000, mag uiteraard wat minder of een beetje meer als het nodig is. De PC wordt zelf in elkaar gezet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 2 lijsten gemaakt waarmee ik denk uit de voeten te kunnen, voor zowel Intel en AMD. Iemand een idee wat beter is voor gamen en qua prijs/kwaliteit verhouding?
Intel: wenslijst: Intel 1440P
AMD: wenslijst: AMD 1440p
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor randapparatuur liefste Corsair en de SSD liefste Samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neuh alst maar werkt ;-)
Wat verwacht je van ons?
Is mijn build goed? Past alles bij elkaar? Hoe werkt de RGB precies? Ik lees van alles over controllers etc.
Is dit de beste bang voor mijn bucks?
De pc zal voornamelijk gebruikt worden om op te gamen met discord en Twitch op de achtergrond. Games zijn PUBG (Playerunknown Battlegrounds), Avatar: Frontiers of Pandora en Hogwarts legacy.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max is €2000, mag uiteraard wat minder of een beetje meer als het nodig is. De PC wordt zelf in elkaar gezet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 2 lijsten gemaakt waarmee ik denk uit de voeten te kunnen, voor zowel Intel en AMD. Iemand een idee wat beter is voor gamen en qua prijs/kwaliteit verhouding?
Intel: wenslijst: Intel 1440P
AMD: wenslijst: AMD 1440p
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor randapparatuur liefste Corsair en de SSD liefste Samsung.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neuh alst maar werkt ;-)
Wat verwacht je van ons?
Is mijn build goed? Past alles bij elkaar? Hoe werkt de RGB precies? Ik lees van alles over controllers etc.
Is dit de beste bang voor mijn bucks?
[ Voor 28% gewijzigd door TerraTony op 22-12-2023 01:20 ]