Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Vraag
Alle reacties
Ik heb die fouten niet, maar heb dan ook de "ode aan henk bug fix" niet aanstaan.
Heb wel aanstaan:
Henk'm knop
Notificatie icon bounce
Ode aan Henk
Damic test (eigen snippets):
Heb wel aanstaan:
Henk'm knop
Notificatie icon bounce
Ode aan Henk
Damic test (eigen snippets):
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| :root{--button-success-border-color:#99FA8F; --button-success-background-color:#99FA8F} .me{color:#fd0000} div.message.ownpost{background-color:rgb(50, 100, 150)} .multiMessage .message:nth-of-type(n + 2).ownpost { background-color:rgb(50, 100, 150)} .user.ellipsis.crew { font-size: 15px; overflow: visible; } .user.ellipsis.crew::after { content: "← MOD!!!1"; } |
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Met Firefox heb ik dit gedrag. Met Edge niet maar edge gebruik ik dus echt nooit. Dus je zegt dat ik de ode aan Henk bugfix moet uitzetten?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik kan het met die twee snippets aan iig niet reproduceren. Ik vermoed dat de bugfix ondertussen een eigen fix heeft gehad.
De custom CSS is een trouwens community ding, fouten daarmee horen niet echt in 't Stoute Bugs forum. Mocht je problemen met een bepaalde snippet hebben, kun je het beste de maker contacteren. Daarom sluit ik dan nu ook dit topic
De custom CSS is een trouwens community ding, fouten daarmee horen niet echt in 't Stoute Bugs forum. Mocht je problemen met een bepaalde snippet hebben, kun je het beste de maker contacteren. Daarom sluit ik dan nu ook dit topic
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Dit topic is gesloten.