Advies nodig: Geen vast internet, mobiele oplossingen

Pagina: 1
Acties:

• Stjong
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-08 22:17
Ik heb jullie advies nodig.

Door omstandigheden heb ik momenteel geen vast internet. glasvezel buiten het huis is defect. KPN netwerk is ermee bezig maar onduidelijk hoe lang dat gaat duren. Nu heb ik als tijdelijke oplossing codes gekregen om onbeperkt te hotspotten.

Uiteraard is dat niet de meest praktisch oplossing omdat mijn gezinsleden andere mobiele providers hebben en ik uiteraard niet constant mee kan lopen om de verbinding te behouden.

Hebben jullie adviezen hoe ik dit tijdelijk kan oplossen. Genoeg mifi dingen voorbij zien komen maar dat kost ten eerste een extra abo en ten tweede levert dat vergelijkbare prestaties op als een mobiele hotspot.

Ik zoek namelijk een manier om mijn huidige netwerk te voorzien van wellicht een 5g connectie.

Ben op zich best bereid een nieuwe router aan te schaffen mits dit een verbetering is.

Hoor graag jullie gedachten hierover.

Alvast bedankt!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kan prima, maar kost wel geld en dat extra data abonnement ontkom je niet aan. Welke router heb je?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

4G/5G router lijkt me oplossing hier.

Oslik blyat! Oslik!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
in het verleden boden ze nog wel dongles aan voor 4G voor als je aanvraag lang duurde en je wel graag direct online wou...

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:51
Als je me even een PM stuurt kan ik vast iets voor je regelen wat betreft een dongle of mifi. Zeker als je langere tijd zonder diensten zit kunnen we(KPN) je gewoon voorzien van een tijdelijke oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:49
Als je kpn hebt sturen ze gewoon mifi router op dacht ik

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterpv
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:50
Alternatief: Een abonnement loze simkaart voor data van Always connected. En daarmee een oude telefoon als hotspot gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:03
4g modem en dan simkaart in die modem steken -werkt perfect ;)
Pagina: 1