Foto carrousel van Pricewatch Product overnemen in V&A.

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:06
1. Welk probleem ervaar je?
In V&A bestaat de Foto Carrousel alleen uit de eerste (primaire?) foto van het product.

2. Waarom is dat een probleem?
Ik zie liever meer foto's :+

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Altijd.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Overnemen van de foto carrousel van Product uit Pricewatch.

Voorbeeldje: v&a aangeboden: QNAP Turbo vNAS TVS-663-8G
Hier zie je in V&A als je op de foto klikt alleen de primaire foto.
Als je snel *net* even wat meer info wil, moet je dus 2 keer doorklikken (eerst op het product, daarna op de foto), om alle foto's van de product te zien.

Het zou fijn zijn als die foto's direct in V&A gekoppeld worden als een V&A Advertentie een directe link heeft naar het product.

Even niets...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
FireDrunk schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:59:
1. Welk probleem ervaar je?
In V&A bestaat de Foto Carrousel alleen uit de eerste (primaire?) foto van het product.

2. Waarom is dat een probleem?
Ik zie liever meer foto's :+

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Altijd.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Overnemen van de foto carrousel van Product uit Pricewatch.

Voorbeeldje: v&a aangeboden: QNAP Turbo vNAS TVS-663-8G
Hier zie je in V&A als je op de foto klikt alleen de primaire foto.
Als je snel *net* even wat meer info wil, moet je dus 2 keer doorklikken (eerst op het product, daarna op de foto), om alle foto's van de product te zien.

Het zou fijn zijn als die foto's direct in V&A gekoppeld worden als een V&A Advertentie een directe link heeft naar het product.
Het liefst zien we eigenlijk dat verkopers hun eigen foto's maken en plaatsen. Goede foto's maken de advertentie aantrekkelijker, voorkomen misverstanden over de staat van het product en dragen bij aan de betrouwbaarheid van de verkoper. We gebruiken de primaire productfoto uit de Pricewatch nu als fallback wanneer er geen foto's zijn toegevoegd maar er wel een product is gekoppeld. Automatisch alle productfoto's tonen nodigt misschien juist nog meer uit om geen eigen foto's te plaatsen...

Ik vrees dus dat je het zult moeten blijven doen met één extra klikje naar de Pricewatch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:06
Die begrijp ik, misschien een karma incentive? :-)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
FireDrunk schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 20:49:
Die begrijp ik, misschien een karma incentive? :-)
Leuk idee. Aangezien je al karma krijgt voor een advertentie verwacht ik echter niet dat dit echt zoden aan de dijk zal zetten.

In elk geval bedankt voor je suggesties! Aangezien we met deze specifieke wens verder niets gaan doen, sluit ik het topic.

Dit topic is gesloten.