Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bruce the boss
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-11 14:34
Hallo,

Ik heb een Panasonic airo ( CS FZ35wke) met Wifi module (CZ-TACG1) en de temp. sensor zal waarschijnlijk in de kast zitten die in de kamer hangt.

Dit werkt bij ons niet altijd optimaal in combinatie met de Toon thermostaat en daarom vraag ik met af of je ook een losse temp.sensor kunt aanschaffen die je dan weer koppelt aan de airco. De sensor kan ik dan "ergens" in de kamer plaatsen zodat het allemaal wat beter op temp. is.

• dimi_v
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 16:13
Zoiets zou ik ook wel willen voor onze Daikin airco. Die denk dat de woonkamer 25 graden is, waardoor ik de temperatuur instelling idioot hoog moet zetten. Zo kun je net zo goed een schaal met stand 1-10 gebruiken en kijken wat comfortabel voelt. Heb nog niks gevonden

• Makrolon
  • Registratie: September 2019
  • Nu online
Ik heb de sensor uit de airco gehaald, draden verlengt en m op een andere plek gehangen.

13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte

• bruce the boss
Makrolon schreef op donderdag 21 december 2023 @ 12:50:
Ik heb de sensor uit de airco gehaald, draden verlengt en m op een andere plek gehangen.
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen maar daar wordt het er niet mooier van in de kamer. Dan moet ik dat weer wegwerken met een kabelgoot.

• bruce the boss
ik heb het onderstaande gevonden maar weet niet goed of dit daar voor bedoeld is:

https://www.aircon.panaso...klight-and-remote-sensor/