Toon posts:

Upgrade AMD 700 naar 1,3 G450 dood!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het upgraden van mijn CPU liet mijn mooie videokanon de geest! Hij reageert totaal niet meer, krijg geen beeld bij het opstarten. Met eenvoudig PCI kaartje krijg ik nog wel beeld.
In windows staat de kaart (G450) ook niet meer tussen de hardware.
Enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

Verwijderd

geeft je pc een bepaald soort piepjes?

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Moederbord ? Op een Abit KT7a ben was ik ook steeds mijn V7700 kwijt, voornamelijk bij het OCen. Bios resetten hielp meestal, ik werd het toch zat dus heb nu een Radeon. Oplossing van de Abit FAQ was de IOcore verhogen van 3,3 naar 3,4, maar dat is nu degfault in het bios.

One of the animals has left its cage today.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

kan ook door voedingsproblemen komen, dat je nieuwe CPU net teveel trekt waardoor je mobo/agp-card te weinig stroom krijgen. misschien eens een andere voeding (kast) testen?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
De compu geeft geen rare piepjes, start gewoon op. Ik heb overigens een MSI K7 Pro moederbord, nieuwste bios update! Aan de stroom zou het wel eens kunnen liggen, mijn cd-rom kan het moederbord ook al niet vinden :(

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Simpel dus, ruk alle stekkers eruit behalve floppy, als die het dan doet HD aansluiten etc...

Verwijderd

Topicstarter
werkt ook niet! Mogelijk toch even de compu boer lastig vallen :)

• mrknowitall

mrknowitall

Hardware junkie

Met mijn Asus had ik het vreemde verschijnsel dat ie wel weer wilde werken nadat ik een andere kaart in het AGP-slot had gehad :? En 's ochtends bij het opstarten deed ie het dan weer fijn niet :(

Verwijderd

Topicstarter
Videoplak is gelukkig niet dood, dat heeft Norrod mij kunnen laten zien. Heb alle stekkers eruit gerukt en alleen de a-drive laten zitten, dan zou het zootje toch moeten werken. Mocht het aan de stroom liggen!
Nog andere suggesties?

• Leon
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

AGP poort kapot :?
Probeer eens een andere AGP kaart als je die hebt... :)

Eeuwige n00b

Verwijderd

Topicstarter
AGP zou kapot kunnen zijn, maar hoe verklaar je het "opeens" niet meer functioneren van cd-rom speller dan?
Het vreemde is dat hij een andere HD op dezelfde IDE kabel wel herkend :?
Pagina: 1