Ik vermoed een bug of een combinatie van het gebruik van de tracker en een omgekeerde sortering op het forum (nieuwste reacties bovenaan):
Wanneer ik in de tracker op een link klik naar het forum kom ik niet bij de meest recente berichten uit maar bij het begin van het topic waar bij bv grote topics niets nieuws te lezen is. Ik moet als gebruiker dan eerst naar de meest recente pagina om nieuwe reacties te kunnen lezen. Dat werkt voor mij niet intuïtief.
Wat ik bedoel:
De bovenste link uit de tracker:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E6cGTsclrTLSTx18gFhYiakg.jpg?f=user_large)
Navigeert naar:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OK4xOtGYqW0AqxtHRGe6zN6O.jpg?f=user_large)
Via daar kom je uit op:
:strip_exif()/f/image/81SB4SsHyRxKl3gMGzVupoTL.jpg?f=fotoalbum_large)
Om de nieuwe berichten te lezen moet ik vervolgens op pagina 1 klikken.
Mijn forum instellingen staan hierbij op de volgende wijze ingesteld;
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ymKcTWKh7VWZJv4Q4aiqZU3x.jpg?f=user_large)
Is dit beoogd gedrag en zo ja, waarom is hiervoor gekozen? Ik zou het logischer vinden om uit te komen bij de meest recente reacties.
Wanneer ik in de tracker op een link klik naar het forum kom ik niet bij de meest recente berichten uit maar bij het begin van het topic waar bij bv grote topics niets nieuws te lezen is. Ik moet als gebruiker dan eerst naar de meest recente pagina om nieuwe reacties te kunnen lezen. Dat werkt voor mij niet intuïtief.
Wat ik bedoel:
De bovenste link uit de tracker:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/E6cGTsclrTLSTx18gFhYiakg.jpg?f=user_large)
Navigeert naar:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OK4xOtGYqW0AqxtHRGe6zN6O.jpg?f=user_large)
Via daar kom je uit op:
:strip_exif()/f/image/81SB4SsHyRxKl3gMGzVupoTL.jpg?f=fotoalbum_large)
Om de nieuwe berichten te lezen moet ik vervolgens op pagina 1 klikken.
Mijn forum instellingen staan hierbij op de volgende wijze ingesteld;
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ymKcTWKh7VWZJv4Q4aiqZU3x.jpg?f=user_large)
Is dit beoogd gedrag en zo ja, waarom is hiervoor gekozen? Ik zou het logischer vinden om uit te komen bij de meest recente reacties.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum