Just Lease levert auto niet

Pagina: 1
Acties:
  • 2.280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterbl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05 11:31
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik reageerde op een Lynk&Co occasion bij Just lease.
Offerte gekregen 14 dagen geldig, “er staat een voorraadauto voor u gereserveerd”.
Offerte getekend, allerlei papierwerk geüpload. Ruim binnen de termijn.
En nu zegt just lease: “de auto is er niet meer dus we annuleren uw order.
Zoek maar een vergelijkbare uit op onze website. Ja, inderdaad die is wel bijna €100 euro duurder per maand”
Zelfde auto, zelfde kleur, zelfde bouwjaar, vrijwel hetzelfde aantal kilometers gereden.
De Lynk&Co auto’s zijn op de kleur na allemaal exact hetzelfde.
Ik zie nergens in de aanbieding of op de website of in de voorwaarden dat dit is toegestaan.
Suggesties wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterbl
Nog een aanvulling: het gaat om occasioneel private lease

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 12:34
Suggestie: geen zaken doen met een tent die zich zo gedraagt.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:39
Je weet dat er een Lynck&Co topic is en je ook rechtstreeks bij hun kan leasen?

• Peterbl
Ja, bekend, dat gaat om nieuwe auto’s. Dit gaat echter om occasions en vooral om het feit dat Justlease niet levert terwijl de offerte nog geldig is

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Hoogstwaarschijnlijk staat erbij dat de auto geleverd wordt onder voorbehoud van beschikbaarheid. Ik vrees niet dat je echt een poot hebt om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paerad
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 13:16
Peterbl schreef op woensdag 20 december 2023 @ 21:35:
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik reageerde op een Lynk&Co occasion bij Just lease.
Offerte gekregen 14 dagen geldig, “er staat een voorraadauto voor u gereserveerd”.
Offerte getekend, allerlei papierwerk geüpload. Ruim binnen de termijn.
En nu zegt just lease: “de auto is er niet meer dus we annuleren uw order.
Zoek maar een vergelijkbare uit op onze website. Ja, inderdaad die is wel bijna €100 euro duurder per maand”
Zelfde auto, zelfde kleur, zelfde bouwjaar, vrijwel hetzelfde aantal kilometers gereden.
De Lynk&Co auto’s zijn op de kleur na allemaal exact hetzelfde.
Ik zie nergens in de aanbieding of op de website of in de voorwaarden dat dit is toegestaan.
Suggesties wat te doen?
ik ben de zelfde ervaring met JustLease, ook een Lynk & Co bestelt en maar wachten..

lees goed de TrustPilot reviews van JustLease! wees gewaarschuwd!
'---
ik wil hierbij ook mijn review plaatsen en nieuwe potentiele klanten te waarschuwen niet zomaar in zee te gaan met justlease!

. als ik dit vooraf wist was ik er niet aan begonnen- en lees ook de andere trustpilot reviews maar goed(!)

ook is trustpilot mogelijk een manier om zo wel met justlease te communiceren, bellen moeilijk, whatsapp en email reageren ze niet op.

uiteindelijk hebben we 7/12/2023 contract getekend bij justlease voor een occassion lease. geen nieuwe, we denken de auto staat klaar en snel te leveren. er staat een levertijd van 4 weken op de website- en een melding dat nieuwe auto's langer duren geleverd te worden. hier hebben we begrip voor- ook eind vh jaar feestdagen.

na tekenen heb je 14 dagen bedenktijd om het contract op te schorten, echter heb je *dan* nog geen idee hoe slecht het verloopt bij justlease. je verwacht 4 weken. dus definitief.

hierna kan je niet meer zonder kosten van het contract af en zit je klem en kun je blijven wachten..

je hoort bijna niets meer van justlease, je krijgt af een toe een standaard mailtje, je krijgt advies niet te bellen want ze zijn erg druk bezig met leveren van auto's...

na 30/45 minuten bellen heb je mogelijk kans op iemand te bereiken, verschillende medewerkers gesproken maar duidelijkheid over levering krijg je niet. alleen het samengaan met Arval excuus en computersystemen die niet samengaan. ik lees hier in trustpilot ook flexibele kms niet mogelijk zou zijn... dit was mij wel beloofd.

ik heb ook iemand van verkoop gesproken, hoe kunnen jullie zo nog nieuwe klanten werven? op de website van justlease maar ook aan de telefoon bij de adviseur.
-dit worden allemaal ongelukkige klanten, die niet blij worden van justlease.

ik maak me wel zorgen, mocht uiteindelijk auto geleverd worden zit je wel 5 jaar vast aan dit bedrijf..

occasion auto's die zo lang stil staan worden er ook niet beter van.. bv (semi-)elektrische auto's accu's niet geladen worden en in kou stil staan... dealers ongelukkig met auto's blijven staan..

ik zou denken kopen/leasen op afstand, bedrijf kan niet leveren, ik kan kosteloos van mijn contract af, ik ga dit ook via rechtsbijstand navragen enof zij kunnen helpen.

[ Voor 0% gewijzigd door paerad op 10-03-2024 16:33 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paerad
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 13:16
paerad schreef op zondag 10 maart 2024 @ 16:32:
[...]

ik ben de zelfde ervaring met JustLease, ook een Lynk & Co bestelt en maar wachten..

lees goed de TrustPilot reviews van JustLease! wees gewaarschuwd!
'---
ik wil hierbij ook mijn review plaatsen en nieuwe potentiele klanten te waarschuwen niet zomaar in zee te gaan met justlease!

. als ik dit vooraf wist was ik er niet aan begonnen- en lees ook de andere trustpilot reviews maar goed(!)

ook is trustpilot mogelijk een manier om zo wel met justlease te communiceren, bellen moeilijk, whatsapp en email reageren ze niet op.

uiteindelijk hebben we 7/12/2023 contract getekend bij justlease voor een occassion lease. geen nieuwe, we denken de auto staat klaar en snel te leveren. er staat een levertijd van 4 weken op de website- en een melding dat nieuwe auto's langer duren geleverd te worden. hier hebben we begrip voor- ook eind vh jaar feestdagen.

na tekenen heb je 14 dagen bedenktijd om het contract op te schorten, echter heb je *dan* nog geen idee hoe slecht het verloopt bij justlease. je verwacht 4 weken. dus definitief.

hierna kan je niet meer zonder kosten van het contract af en zit je klem en kun je blijven wachten..

je hoort bijna niets meer van justlease, je krijgt af een toe een standaard mailtje, je krijgt advies niet te bellen want ze zijn erg druk bezig met leveren van auto's...

na 30/45 minuten bellen heb je mogelijk kans op iemand te bereiken, verschillende medewerkers gesproken maar duidelijkheid over levering krijg je niet. alleen het samengaan met Arval excuus en computersystemen die niet samengaan. ik lees hier in trustpilot ook flexibele kms niet mogelijk zou zijn... dit was mij wel beloofd.

ik heb ook iemand van verkoop gesproken, hoe kunnen jullie zo nog nieuwe klanten werven? op de website van justlease maar ook aan de telefoon bij de adviseur.
-dit worden allemaal ongelukkige klanten, die niet blij worden van justlease.

ik maak me wel zorgen, mocht uiteindelijk auto geleverd worden zit je wel 5 jaar vast aan dit bedrijf..

occasion auto's die zo lang stil staan worden er ook niet beter van.. bv (semi-)elektrische auto's accu's niet geladen worden en in kou stil staan... dealers ongelukkig met auto's blijven staan..

ik zou denken kopen/leasen op afstand, bedrijf kan niet leveren, ik kan kosteloos van mijn contract af, ik ga dit ook via rechtsbijstand navragen enof zij kunnen helpen.
update
we zijn inmiddels een in gebrekestelling gestart in overleg met rechtsbijstand.
net op dat moment kregen we ook door van JustLease dat de toegewezen auto reeds verkocht is..
wordt vervolgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@paerad Dit is niet de plaats om reviews te plaatsen over bedrijven :). Daarom gaat deze dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.