Toon posts:

sub-team wedstrijdje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is alweer een tijdje stil omtrent de sub-team wedstrijd die er eventueel nog zou komen.

dus maar ff een draadje gemaakt, bij deze dus de vraag of we nog een wedstrijdje houden wie het eerst 5 Miljoen blokkies flusht (dus geen retirements)

ik hebt het nu voornamelijk tegen Team BVD en Division Eindhoven.

Laat me ff weten of jullie nog zin hebben in zo'n wedstrijdje :)

[oooeps mode]
hehehe op het moment dat ik dit draadje maak zie ik ineens weer dat er al een draadje was |:(
blont zal ik maar zeggen
[/oooeps mode]

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Ik zal het balletje nog eens opgooien op ons forum en vanavond op ICQ en IRC bespreken met wat members. Na dit weekend geef ik uitsluitsel over de wedstrijd :)

• Witlof
Division Eindhoven doet mee met de wedstrijd. Zijn er al regels, datums, of andere interessanten dingen bekend die je moet weten als je mee doet?

Verwijderd

De regels en data komen eraan ..

ik hoop dat we het startsein volgende week maandag ofsow kunnen geven :)

Morgen zal ik, om het eerlijk te maken voor de deelnemende teams, wat "regels" die wij reeds op ons forum hebben besproken posten zodat we voordat we met de wedstrijd van start gaan er met zijn allen over kunnen discuzeuren :+

Ik ben nu namelijk nog bezig met de schuld aan TeamBVD en zo gauw die afgelost is, is Graasland klaar voor de race :)

We houden elkaar op de hoogte >:)

• Witlof
OK, en nu niet allemaal gaan sparen tot aan de start van de wedstrijd want dat zou niet eerlijk zijn.

• Witlof
Op maandag 10 september 2001 07:45 schreef Witlof het volgende:
OK, en nu niet allemaal gaan sparen tot aan de start van de wedstrijd want dat zou niet eerlijk zijn.
Hmm, er wordt niet echt veel geflushed door de andere teams dus zijn jullie dan toch aan het sparen :?
Zou niet echt eerlijk zijn als jullie nu al vanaf het begin van het idee over een nieuwe wedstrijd aan het sparen zijn. Wordt er nog geflushed voor de startdatum of wachten jullie tot de wedstrijd begonnen is?

Division Eindhoven heeft toch al een kleine kans dat het de wedstrijd gaat winnen maar zo wordt die alleen nog minder dus graag even een reactie en misschien een extra regel in het wedstrijdregelement naast de retirements? :D

Verwijderd

Topicstarter
de regel zal zijn dat ieder team met 0 begint, dus een gespaarde buffer telt niet.

hoe dit te controleren valt weet ik niet maar ik ga er vanuit dat de teams die meedoen naar eer en geweten vanaf 0 beginnen.

en dit keer tellen retierments niet mee :)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Op maandag 10 september 2001 12:50 schreef Witlof het volgende:
Hmm, er wordt niet echt veel geflushed door de andere teams dus zijn jullie dan toch aan het sparen :?
als je TeamBVD bedoelt?
wij wachten op de stats van 9 sept :z

Join TeamBVD!

Verwijderd

Topicstarter
wij ook >:)

• Witlof
Ah, dan is het goed :D
Misschien is het wel leuk om een startschot te geven met allemaal flushes van de teams een dag voor dat we beginnen. Dus 2 dagen van te voren flushen. :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-05 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

* Pim. heeft zo'n voorgevoel dat er weer fraude gepleegd gaat worden >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Op dinsdag 11 september 2001 04:54 schreef -ProXy- het volgende:
/me heeft zo'n voorgevoel dat er weer fraude gepleegd gaat worden >:)
fraude :?

wij hadden die wedstrijd eerlijk gewonnen :)

Maar goed..

/me vind het nog steeds onzinnig

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 12:50 schreef Witlof het volgende:

[..]

see stats 414k :P

• Witlof
Nou de stats op het forum zijn er helaas nog steeds niet van 9 september maar jullie hadden dus een flush van meer dan 400k en Graasland van ongeveer 200k dacht ik zo maar hoe staat het er nu voor?
Heeft Graasland ook al de 10k ingeleverd? En beginnen we daarna?
Laten we even wat afspreken zodat we weten wat en wanneer en hoe want er zullen toch wel wat regels komen. Ben benieuwd :)

Verwijderd

Topicstarter
weet niet of die 10K er al zijn, dat doet Bob (waarvoor mijn dank :) )

maar gaat het nog door dan ???

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Op donderdag 13 september 2001 21:34 schreef Witlof het volgende:
Nou de stats op het forum zijn er helaas nog steeds niet van 9 september maar jullie hadden dus een flush van meer dan 400k....
dat weet ik ook wel.... maar het is pas echt als het in de DPCH staat :)

Join TeamBVD!

• Witlof
Maar hoe zit het nu met de wedstrijd?

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 08:47

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op vrijdag 14 september 2001 12:42 schreef Witlof het volgende:
Maar hoe zit het nu met de wedstrijd?
Ik heb net met DSmarty gesproken. Dit weekend wordt de proxy online gebracht waar de teams dan op kunnen flushen voor de stats.

Voorstel van onze kant is om zondag allemaal onze buffers leeg te pompen, zodat de wedstrijd vanaf maandag kan gaan lopen.

Details over de proxy worden vanavond door DSmarty gepost. Naam, poort en dubbele hooibalen checker. Tevens een link voor de statistiekpagina.

Ik neem aan dat iedereen er klaar voor is.

5 mio zuiver geflushte blokjes.

Maandag 17 september kan de strijd los gaan barsten.

MOOOOHHHHHHHHHHH }:O MOOOOHHHHHHHHHHH }:O MOOOOHHHHHHHHHHH }:O

ff niets

• Witlof
Dus zondag nog allemaal flushen.
Maandag op nieuwe proxy flushen waarop de stand van de wedstrijd bijgehouden wordt.

Das mooi. Mag het een eerlijke strijd worden en mag de beste winnen.

• DSmarty
  • Niet online
* DSmarty is druk bezig op het moment...

Rond het middaguur moet alles up & running zijn.

• FlipFlap

FlipFlap

Op zaterdag 15 september 2001 09:45 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty is druk bezig op het moment...

Rond het middaguur moet alles up & running zijn.
Sterker nog, dat is het nu al.

Met het risico dat ik op mijn flikker ga krijgen voor weer een nieuw draadje ga ik een nieuwe topic openen met daarin de uitleg voor de topic, de stats etc.

Gelukkig ken ik de moderater van dit forum een beetje, dus hoop ik er geen waarschuwing voor te krijgen ;)

link volgt

ff niets

• FlipFlap

FlipFlap

Zoals beloofd: [topic=228577/1/100]

ff niets

Verwijderd

zon subteam wedstrijd is wel leuk maar voor de "top-teams" binnen dpc.

ik zelf zit bij De Utregse Kudde en wij hebben een output van ongeveer 15k per dag en dan kan je jezelf niet meten met die "top-teams".

dus zal het niet een idee zijn om voor die kleinere teams ook zoiets te nouden om de motivatie erin te houden.

wij doen dus ongeveer een jaar over 5 miljoen

• Witlof
Op zaterdag 15 september 2001 12:09 schreef Fritzz het volgende:
zon subteam wedstrijd is wel leuk maar voor de "top-teams" binnen dpc.

ik zelf zit bij De Utregse Kudde en wij hebben een output van ongeveer 15k per dag en dan kan je jezelf niet meten met die "top-teams".

dus zal het niet een idee zijn om voor die kleinere teams ook zoiets te nouden om de motivatie erin te houden.

wij doen dus ongeveer een jaar over 5 miljoen
Dan moet je teams zoeken die ongeveer dezelfde output hebben en daarmee kijken of er een wedstrijd georganiseerd kan worden. Zo is het bij ons ook ongeveer gegaan.

Verwijderd

Topicstarter
yep, ik denk dat als je een sub-team wedstrijd wilt houden, deze sub-teams niet meer dan 3 plaatsen van elkaar moeten staan op de overall DPC stats lijst om een eerlijke strijd te hebben.

Het opzetten van deze strijd is echter aan de sub-teams zelf,
wij (Team BVD / Division Eindhoven en Graasland) hebben de wedstrijd ook zelf opgezet.

Ik zou zeggen kijk om je heen op de overall stats lijst van DPC en neem contact op met teams die in de beurt staan, en vraag of ze zin hebben in een wedstrijdje :)

Je hoeft niet gelijk grof te beginnen met een prijs van 50K hehehe maar je kan ook beginnen met 5K

Leef je uit en maak het allemaal wat spannender !!!!!!!!!!

Mo-Bees Out!

Verwijderd

dank voor deze tips ik zal het erover hebben met de rest van mijn team
Pagina: 1