SFF / Mini PC case voor vreemde net-niet-itx board

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 11:16
Ik heb hier een compact moederbord dat uit een Acer desktop PC komt. Wil er een hobby server van maken in een supercompacte case, maar helaas begin ik te vermoeden dat het fysieke formaat propietary is wat het moeilijk maakt om een case te vinden.

Het moederbord heeft afmeting 200mm x 170mm. De schroefgaten zitten precies op mini-ITX standaard en I/O plaatje past ook gewoon in elk *tx case. De verlenging onderin bij de PCI-e is wat dit een lastige board maakt. Voor de geinteresseerden, moederbord type is: DIBSWL-aBrian 14074-1 348.02203.0011

Ik heb dus dit pareltje besteld en vanwege de verlenging onderin, kreeg ik hem er niet in. Helaas retour moeten sturen.

Ik zoek dus
  • Compacte SFF / mini PC case (mATX vind ik al te groot)
  • Voeding hoeft er niet in te zitten, wordt gevoed met adapter en DC jack door I/O plaatje
  • Moeten 2 x 2.5" SSD'tjes in passen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJSXVAYhUVjDGgS1H56tSEzRHHw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/shIM7EvULaC12vB6NxYvPS5T.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Faloude op 20-12-2023 17:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 11:16
Na een zoektocht, ben ik op deze kanjer terecht gekomen: Chieftec IX-06B-OP.

De truuk was om bij Pricewatch niet op ITX boards te zoeken maar op SFF en Mini PC. Je scrollt dan door een lijst van o.a. te grote cases met 5.25" bays, maar af en toe zit er zo'n parel tussen. Heb blijkbaar ook de laatste gekocht, hierna ineens niet meer beschikbaar bij Megekko :D