Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiej19
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 15:38
Mijn vraag
Ik heb een Foscam deurbel welke ik heb gekozen omdat je veel zonder de APP kan en ik zelf een systeem erom heen kan ontwikkelen zodat ik niet afhankelijk van het internet ben.

Ik heb het systeem inmiddels gekoppeld aan mijn zelf ontwikkelde smarthome en maak gebruik van de webhooks van de bel en natuurlijk de camera stream.

Echter zou ik nu graag de mogelijkheid hebben om een audio fragment te streamen NAAR de deurbel. Dus dat mijn software kan bepalen wat de mensen horen als ze de bel indrukken. In de vorm van: ik ben er even niet tot x tijd.

Nu is er voldoende documentatie over de video, webhooks en andere mogelijkheden van de deurbel. Maar ik kan niet vinden of het mogelijk is en zo ja, audio te streamen naar de deurbel.

Ik had gehoopt dat het via iets als RTSP of webrtc kan (simuleren dat ik de bel activeer nadat ze de knop hebben ingedrukt). Maar ik kan daar echt totaal niks over vinden. Kan de foscam dat niet?

Alle oplossingen zijn prima, grote delen zijn gebaseerd op nodejs, maar uiteraard kan ik ook andere tools via CLI aanroepen. Zolang het maar Linux gebaseerd is (als het al mogelijk is).

Thanks