Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zou voornamelijk gebruikt worden voor werk (geen zware toepassingen), en soms een keer een spelletje. Momenteel speel ik veelal Warthunder, Forza Horizon 5, Warzone, Minecraft (shaders en grafische mods). Deze spellen zou ik graag op 1440P (165hz) op de maximale grafische settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een bedrag van ongeveer €2000 lijkt me prima qua prijs/kwaliteit en upgradeability in de toekomst. Een paar honderd euro meer of minder is geen probleem!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk alles op de desktop na.
Momenteel gebruik ik de volgende monitor:
uitvoering: Samsung Odyssey G55A 27" (AG550EP) Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb deze opzet gemaakt:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee! Zolang het allemaal een beetje "normaal" blijft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Even een check of de componenten bij elkaar passen.
Misschien andere (betere) opties of aanpassingen?
Of is het beter enkele maanden te wachten?
Kan me nu ook nog wel even redden met mijn laptop (RTX 4070 mobile).
Alvast bedankt voor de hulp
De PC zou voornamelijk gebruikt worden voor werk (geen zware toepassingen), en soms een keer een spelletje. Momenteel speel ik veelal Warthunder, Forza Horizon 5, Warzone, Minecraft (shaders en grafische mods). Deze spellen zou ik graag op 1440P (165hz) op de maximale grafische settings kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een bedrag van ongeveer €2000 lijkt me prima qua prijs/kwaliteit en upgradeability in de toekomst. Een paar honderd euro meer of minder is geen probleem!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk alles op de desktop na.
Momenteel gebruik ik de volgende monitor:
uitvoering: Samsung Odyssey G55A 27" (AG550EP) Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb deze opzet gemaakt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 373,- | € 373,- |
1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 177,- | € 177,- |
1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming 24GB OC | € 979,- | € 979,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 115,03 | € 115,03 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 750W - TT Premium Edition | € 102,90 | € 102,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 174,90 | € 174,90 |
Totaal | € 2.033,63 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee! Zolang het allemaal een beetje "normaal" blijft.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Even een check of de componenten bij elkaar passen.
Misschien andere (betere) opties of aanpassingen?
Of is het beter enkele maanden te wachten?
Kan me nu ook nog wel even redden met mijn laptop (RTX 4070 mobile).
Alvast bedankt voor de hulp