iOS is geen freeware

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aikebah
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 17:33
download: Apple iOS 16.74 / 17.2.1

Alles goed en wel, de software-updates worden gratis ter beschikking gesteld, maar zijn zeker geen freeware, ze zijn inbegrepen in de aanschaf van de hardware.
Weer niet welke licentietypes jullie kennen, maar de gebruikelijke naam voor het type licentie van iOS is proprietary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 18:05

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Je hebt zeker een punt, maar bij gebrek aan een betere keuze kan ik momenteel helaas niets anders doen dan freeware.

[ Voor 41% gewijzigd door Drobanir op 20-12-2023 13:21 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

aikebah schreef op woensdag 20 december 2023 @ 10:13:
download: Apple iOS 16.74 / 17.2.1

Alles goed en wel, de software-updates worden gratis ter beschikking gesteld, maar zijn zeker geen freeware, ze zijn inbegrepen in de aanschaf van de hardware.
Weer niet welke licentietypes jullie kennen, maar de gebruikelijke naam voor het type licentie van iOS is proprietary.
Het kan worden gezien als freeware, dit omdat je voor deze versie niet hoeft te betalen. Je hebt basis iOS en recht op lange tijd updates.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
Drobanir schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:20:
Je hebt zeker een punt, maar bij gebrek aan een betere keuze kan ik momenteel helaas niets anders doen dan freeware.
Dus omdat jullie keuzelijstje incompleet is, nemen jullie genoegen met verkeerde info?
Mogen we dan op z'n minst aannemen dat er iemand gaat zorgen dat het keuzelijstje wel de juiste keuzes gaat bevatten? Ik kan me niet voorstellen dat Apple het wel ok vindt dat jullie zeggen dat iOS freeware is.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17:48
Wild Chocolate schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
[...]

Dus omdat jullie keuzelijstje incompleet is, nemen jullie genoegen met verkeerde info?
Mogen we dan op z'n minst aannemen dat er iemand gaat zorgen dat het keuzelijstje wel de juiste keuzes gaat bevatten? Ik kan me niet voorstellen dat Apple het wel ok vindt dat jullie zeggen dat iOS freeware is.
C'est le ton qui fait la musique.

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Wild Chocolate schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:37:
[...]

Met het naar mijn idee zeer minimale aantal gebruikers die deze informatie via Tweakers tot zich neemt lijkt mij het risico zeer beperkt. Tijd om de Downloads-sectie uit te zwaaien.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:03
iamerwin schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:45:
[...]

C'est le ton qui fait la musique.
Qu'est que tu dis?

iRacing Profiel

Pagina: 1